• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2025

B40E8C6C-739D-465D-BABB-DFD0A940B164.jpeg

Tnr:221406. Lördag, speldax och time att knåpa ihop en vinnarrad = sätta rätt spikhäst men det verkar som flappen ängnar sig åt annat spel vid Gotham city & resort tillsammans med, hmmmm ! Men vem av herrarna satsar på svart och vem på rött? Ha ´re bäst // 🧐

Senast ändrad:
Ja-dagen fortsätter.
Hittills har jag sagt ja till:
Pannkakor till frukost
Köttbullar och pasta till lunch
Åka till lekplats (tur det är fint väder)
Kakor till fika och en glass.
Chilli con Carne till kvällsmat

Sagt nej till:
Byta klocka (flickorna brukar få välja klocka åt mig)

Bilagor

• IMG_6108.jpeg
    IMG_6108.jpeg
    422.5 KB · Visningar: 1
Prisutdelning! 🏆

Kul att vi återigen fick in så många grymma bidrag!

Juryn har beslutat följande resultat:

1a pris: Bandfrossa från watchwear.se (@Feskarn)

1742642436992.png

Vinnare: @Bud66
1742642516985.png

1742642536865.png

2a pris: presentkort på 1000kr hos Uret.se från @Sthlm-Nicklas

Vinnare: @Rootbjörn
1742642687682.png

1742642720393.png

3e pris: presentkort på 250kr hos Bokus från @Sthlm-Nicklas

Vinnare: @NiklasF
1742642883574.png

1742642900927.jpeg

Två tröstpris: presentkort på 200kr hos Bokus från @Sthlm-Nicklas

Vinnare: @Seregon
1742643096179.png

Vinnare: @Corde
1742643154082.png

@Bud66 jag ser till att du får kontakt med Watchwear. Ni övriga, vänligen kontakta @Sthlm-Nicklas!

Stort grattis! 🥳
Stort tack!!!!
Gu så glad jag blir.
Ger ytterligare motivation till att gå ut och fota ännu mera😁

Är du hemma i morgon ? Kanske tittar in på en kaffe , skall öppna upp stugan i morgon😎
Absolut. Om inte frugan tvingar iväg mig på något 😩
Men planen är att vara hemma och pyssla så ni är välkomna. Slå en signal när du passerar Strängnäs ungefär så slår jag på pannan
Verkar vara ett jävla slit att elda upp de där stubbarna. Är det vad du har sagt till familjen 😂
Ja Gud förbannat vilken tid det tar. Sist tog ju spillvirket slut så jag hann ju inte klart. 3/5 stubbar är totalt förintande. Nu är det väldigt lite på de sista två som jag tror helt och hållet går upp i rök idag 😬 Men det tar längre tid än vad jag trodde det här. Vilket frun påtalat flertalet ggr 🙄
Det gäller att förtjäna sitt KS-alias...
🤣 Exakt. Natural born pyroman

Bandbyte från svart till grönt hook-and-loop från Abanen.

Planen är att köra detta nu i 5 dagar och sedan avsluta månaden på originallänken. Borde funka bara jag lyckas hålla tassarna borta från g-shock ”casioak” som dimper ned i lådan på måndag eller tisdag 😬😬😬

IMG_3653.jpeg

IMG_3654.jpeg

Den här kan bli mitt fall i OWG! ⬇️

IMG_3655.png

Incheckning nr22
Idag har jag iallafall inte jobbat med hästar, började med bromsbelägg bak på en av bilarna.

20250322_102811.jpg

Sen blev det ett nytt hjulager\nav på bil nr2 denna fick även sommardäck ;) det är ändå lite vårtecken
20250322_123000.jpg

20250322_133350.jpg
20250322_133354.jpg
20250322_123000.jpg

Man kan grilla 🥰

20250322_155232.jpg

Bilagor

• 20250322_122957.jpg
    20250322_122957.jpg
    458.3 KB · Visningar: 1
Senast ändrad:
Väntar in grannjävlarna! 16:00 var det sagt och frugan vaktar brickan som en hök så jag inte ska nalla i förväg 🤬
Vattnas Satan i truten! Normalt sett hatar jag folk som inte kan passa tider. Det är respektlöst och bara en sämre sorts människor som inte kommer i tid. Men här kan jag ändå ha lite överseende. De har en liten plutt på ca 4mån och jag minns själv hur de små liven alltid ställde till det när man skulle iväg
IMG_9030.jpeg

Väntar in grannjävlarna! 16:00 var det sagt och frugan vaktar brickan som en hök så jag inte ska nalla i förväg 🤬
Vattnas Satan i truten! Normalt sett hatar jag folk som inte kan passa tider. Det är respektlöst och bara en sämre sorts människor som inte kommer i tid. Men här kan jag ändå ha lite överseende. De har en liten plutt på ca 4mån och jag minns själv hur de små liven alltid ställde till det när man skulle iväg
IMG_9030.jpeg
Finns inget värre än folk som konstant är försenade! Hela min frus familj lever 30-60min försent.. de kommer försent till bröllop, dop, föreställningar, you name it. Min svärmor har dykt upp över en dag försent till kalas mer än en gång 😂. När vi bjuder in dem tar jag för vana att säga att det börjar en timme tidigare än vad det egentligen gör numera

Finns inget värre än folk som konstant är försenade! Hela min frus familj lever 30-60min försent.. de kommer försent till bröllop, dop, föreställningar, you name it. Min svärmor har dykt upp över en dag försent till kalas mer än en gång 😂. När vi bjuder in dem tar jag för vana att säga att det börjar en timme tidigare än vad det egentligen gör numera
Är de iranier? 🤣

IMG_9030.jpeg

Hatar folk som är sena, hatar kollegor mest när de är sena.

Min brors frus sida är alltid sena, har börjat planera 30 min efter utsagd tid när de har event.
Så jag ställer mig med mitt hat i samma nivå som de är sena och skäms.

Tillbaka
Topp