Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hade jag inte varit bortrest den 6-18 mars så hade jag failat för länge sen kan jag säga. Känns fånigt om jag inte ens skulle klara mig mellan den 19-31Det är endast 17 av 123 deltagare som failat nu när cirka 77% av månaden gått. Det innebär cirka 14% fail och alltså mindre än 1 per dag i snitt.
Måste ju vara någon sorts rekord?
Verkligen. Mörkertalet är STORTDet är endast 17 av 123 deltagare som failat nu när cirka 77% av månaden gått. Det innebär cirka 14% fail och alltså mindre än 1 per dag i snitt.
Måste ju vara någon sorts rekord?
Vi ses på andra sidanOch där kom G-Shocken från Uret
Vad säger ni, vågar man hämta ut paketet??
![]()
![]()
@Limeee under tiden i en annan tråd:
![]()
Bra skit! Sett dem live ’16, ’19 och någon gång till där…Börjar vi att tacka natot för två bra skidveckor!
![]()
Sen övergår vi till en incheckning, såg ju igår att det snackades metal. Va nyss och hämtade ut denna LP så kändes inte mer än rätt att gå tillbaka till länken idagtill helgen festar vi till det med ett läderarmband!
![]()
Verkligen! Så tidigt hade varit ballt att se dem med lite fokus på dem tidiga albumen men dem håller fortfarande fanan högt.Bra skit! Sett dem live ’16, ’19 och någon gång till där…
'19 var en MAGISK lineup med Polaris och Beartooth som förband. Den spelningen hade jag gärna gått på igenBra skit! Sett dem live ’16, ’19 och någon gång till där…
Verkligen! De har jag nog också sett två gånger. Polaris var nästan bättre än Architects på den spelningen men det säger jag inte högt'19 var en MAGISK lineup med Polaris och Beartooth som förband. Den spelningen hade jag gärna gått på igen![]()
Ett tag sen uppdatering, men både rivendell och jag kör på här i hemmakontoret.
Inga uppdateringar på bygget ikväll då det blir brädspel med vänner men ev en inblick i den delen av hobbyn också för er med såna intressen!
![]()
Sett några sådana saker jag med av folk som bygger egna designer mm. Och är alltid kul med vad folk håller på med, själv kör jag lite barndoms favoriter ibland och bygger stora set när man haft en krävande dag eller vecka, ganska så medetativt att följa en instruktion och se på filmerna det är baserat på en timme eller två istället för en kopp te och nyhetsfördjupningarLegobyggen är alltid imponerande.
När jag gick i tredje klass hade en kompis byggt en klocka i lego. Jag tror bara det var en visare och givetvis av typen väggur, men den fungerade och jag minns att jag var extremt imponerad.
Det är en jävla line up! Såg dem sist på annexet med spiritbox som förband, den är inte heller dum. Sjukaste va dock första gången jag såg dem på graspop i Belgien;'19 var en MAGISK lineup med Polaris och Beartooth som förband. Den spelningen hade jag gärna gått på igen![]()