Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
undrar hur många här som vet vilken sveriges tredje största ö är utan att behöva googla?24/3. Lunchuppdatering.
Förmiddag ägnades åt en promenad inom kommunen, från Sveriges 3:e största ö, till Sveriges 6:e största ö. 2 olika landskap, både Södermanland och Uppland.
Lättare flytande lunchintag, nu bara njuta av ledig dag.
![]()
![]()
![]()
![]()
Kan vara så att majoriteten av ö-borna inte ens vet att dom bor på en öundrar hur många här som vet vilken sveriges tredje största ö är utan att behöva googla?
Jag hade den här frågan på midsommarquizet och det kom som en chock för många!Kan vara så att majoriteten av ö-borna inte ens vet att dom bor på en ö.
Borde vara den ön i Sverige som har flest klocksnackare?.Jag hade den här frågan på midsommarquizet och det kom som en chock för många
"nä nu ska jag rulla hem till ön"
Själv bor jag på den 6:e största ön och hit går ingen t-banaBorde vara den ön i Sverige som har flest klocksnackare?.
Bor inte på någon ö och känner mig utanförSjälv bor jag på den 6:e största ön och hit går ingen t-bana![]()
VaskDirektör!Även om man är VD, så får man ta hand om företagets tvätt.![]()
Ja, du anar inte hur rätt hur har!VaskDirektör!
Vart har du köpt det bandet? För visst är det med velcro?Det blev kaffe även dag 24
![]()
Jajamen. Det är ett Velcro som heter Abanen som finns på Amazon. Finns i olika färger och bredder, tex 20 och 22 mm. Köpte det på rekommendation från @loevhagen och är riktigt nöjd! Det är ett no-pass dvs inget band löper under boetten. Skönaste banden jag äger utan tvekanVart har du köpt det bandet? För visst är det med velcro?![]()
Tack! Får bli att testa detJajamen. Det är ett Velcro som heter Abanen som finns på Amazon. Finns i olika färger och bredder, tex 20 och 22 mm. Köpte det på rekommendation från @loevhagen och är riktigt nöjd! Det är ett no-pass dvs inget band löper under boetten. Skönaste banden jag äger utan tvekan