Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bra idé. Jag är på.Lite orange kan behövas för att lysa upp denna gråa tisdag
![]()
Vet inte om man kan koppla av hos tandhygienisten, ska också dit idag och inget jag ser fram emotIncheck, och strax iväg för en stunds avkoppling hos tandhygienisten![]()
![]()
Incheck, och strax iväg för en stunds avkoppling hos tandhygienisten![]()
![]()
Haha, var där förra veckan.Vet inte om man kan koppla av hos tandhygienisten, ska också dit idag och inget jag ser fram emot![]()
Vet inte om man kan koppla av hos tandhygienisten, ska också dit idag och inget jag ser fram emot![]()
Det enda jag vet säkert är att jag inte kommer köra vidare med samma klockaGod förmiddag och incheck dag #25
Frågor som börja hopa sig, vad ska man använda 1/4? Ska man fortsätta med den man har? Svårt. Nu är det inte långt kvar…
![]()
Liknar gårdagens 8310 designmässigt.För den som undrar är det här andra sidan av dagens bandkombination. Där ovanför visas (eventuellt) morgondagens. Vi får se hur jag gör.
![]()
Till @Curler2 🥌 ytterligare ett par manschettknappar, dessa med ”My Little Pony” på.
![]()
Till @bag så en Nokia 7210 som jag hittade i en låda nyss.
![]()