bag
Silver
Startar dagen med nysnö….
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Startar dagen med nysnö….
![]()
Har lyckats vara snusfri nu i 1,5 år men blir fortfarande sugen ibland! Körde Knox stark portion rakt av, 2 i tagetGrått och tråkigt väder idag, då får man värma dig med en ny dosa snus!
![]()
Har lyckats vara snusfri nu i 1,5 år men blir fortfarande sugen ibland! Körde Knox stark portion rakt av, 2 i taget![]()
Lyssna inte och ge bara upp istället! Livet är för kort för att köra samma klocka hela mars. Jag fångar er med öppna armar i Fail-tråden, och vem vet, ni kanske får några limes hemskickade som plåster på sårenNu är vi banne mig på upploppet på riktigt.
För lite info så kommer vi ha #Fredagstävling även denna fredagen. Veckans ämne kommer under torsdagskvällen.
OCH på måndag 31/3 kommer vi köra uppesittarkväll på Clubhouse kl 21.00 och "live" här i tråden.
Där kommer vi presentera lite specialprisvinnare som gjort något lite extra under månaden
Juryn har samlat på sig under månaden, förstås inklusive den här veckan, så ge inte upp nu (= inte lyssna på @Limeee )
Och sen önskar jag/vi att dom som känner att dom vill/har möjlighet boostar insamlingen så mycket det går nu sista dagarna, så har vi faktiskt en väldigt rimlig chans att nå vårt mål till Min stora dag
//Rooster och övriga i OWGM-crew![]()
En liten löningsboost för en stor sakNu är vi banne mig på upploppet på riktigt.
För lite info så kommer vi ha #Fredagstävling även denna fredagen. Veckans ämne kommer under torsdagskvällen.
OCH på måndag 31/3 kommer vi köra uppesittarkväll på Clubhouse kl 21.00 och "live" här i tråden.
Där kommer vi presentera lite specialprisvinnare som gjort något lite extra under månaden
Juryn har samlat på sig under månaden, förstås inklusive den här veckan, så ge inte upp nu (= inte lyssna på @Limeee )
Och sen önskar jag/vi att dom som känner att dom vill/har möjlighet boostar insamlingen så mycket det går nu sista dagarna, så har vi faktiskt en väldigt rimlig chans att nå vårt mål till Min stora dag
//Rooster och övriga i OWGM-crew![]()
Jag slutade under pandemin. Känner som dig att ibland blir man sugen, speciellt efter maten eller till morgonkaffetHar lyckats vara snusfri nu i 1,5 år men blir fortfarande sugen ibland! Körde Knox stark portion rakt av, 2 i taget![]()
Pausmusik i Fail-trådenLyssna inte och ge bara upp istället! Livet är för kort för att köra samma klocka hela mars. Jag fångar er med öppna armar i Fail-tråden, och vem vet, ni kanske får några limes hemskickade som plåster på såren
OWG FAIL-tråden Mars 2025
1 hel dag får väl ändå anses vara godkänt?! Nån ska ju vara först ut! ❌ Efter 3 klockor som trillade in så fick det räcka för min del… Av med Reverson och på med den feta Omega Jedi 🏳️klocksnack.se
Ja snusning är ett lömskt beroende. Suget kan dyka upp många år senare i alla möjliga situationer. När man minst anar. Mat är en klassiker, eller öl på krogen.Jag slutade under pandemin. Känner som dig att ibland blir man sugen, speciellt efter maten eller till morgonkaffet![]()
Två självskadebeteende = självmordstankarJa snusning är ett lömskt beroende. Suget kan dyka upp många år senare i alla möjliga situationer. När man minst anar. Mat är en klassiker, eller öl på krogen.
Hade varit coolt om någon passade på att sluta i samband med OWG march, snacka om detox![]()
Är frisören swinger?Tog en ledig förmiddag och besökte frisören och njöt av en regnig promenad.
![]()
![]()
![]()
Tog en ledig förmiddag och besökte frisören och njöt av en regnig promenad.
![]()
![]()
![]()
Knäcker extra som taxichaufförÄr frisören swinger?![]()
Känns som du behöver berätta merHändelserik start på dag 25.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()