• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2025

Startar dagen med nysnö….
IMG_2663.jpeg

Har lyckats vara snusfri nu i 1,5 år men blir fortfarande sugen ibland! Körde Knox stark portion rakt av, 2 i taget :cool:

Bra jobbat, jag har slutat och börjat om vart annat i många år nu, lyckades vara snusfri under flera år en gång. Men då snusade jag lössnus, och det är smarrigt värre än vad portionssnus är. Gick en till en och en halv dosa per dag, nu IOM att jag snusar påse så är det en dosa i veckan istället.

Nu är vi banne mig på upploppet på riktigt.:)

För lite info så kommer vi ha #Fredagstävling även denna fredagen. Veckans ämne kommer under torsdagskvällen.
OCH på måndag 31/3 kommer vi köra uppesittarkväll på Clubhouse kl 21.00 och "live" här i tråden.
Där kommer vi presentera lite specialprisvinnare som gjort något lite extra under månaden 😃
Juryn har samlat på sig under månaden, förstås inklusive den här veckan, så ge inte upp nu (= inte lyssna på @Limeee )😁

Och sen önskar jag/vi att dom som känner att dom vill/har möjlighet boostar insamlingen så mycket det går nu sista dagarna, så har vi faktiskt en väldigt rimlig chans att nå vårt mål till Min stora dag 🌟

//Rooster och övriga i OWGM-crew 🦇

För lite info så kommer vi ha #Fredagstävling även denna fredagen. Veckans ämne kommer under torsdagskvällen.
OCH på måndag 31/3 kommer vi köra uppesittarkväll på Clubhouse kl 21.00 och "live" här i tråden.
Där kommer vi presentera lite specialprisvinnare som gjort något lite extra under månaden 😃
Juryn har samlat på sig under månaden, förstås inklusive den här veckan, så ge inte upp nu (= inte lyssna på @Limeee )😁

Och sen önskar jag/vi att dom som känner att dom vill/har möjlighet boostar insamlingen så mycket det går nu sista dagarna, så har vi faktiskt en väldigt rimlig chans att nå vårt mål till Min stora dag 🌟

Lyssna inte och ge bara upp istället! Livet är för kort för att köra samma klocka hela mars. Jag fångar er med öppna armar i Fail-tråden, och vem vet, ni kanske får några limes hemskickade som plåster på såren 🍋🟩

En liten löningsboost för en stor sak ⚡

1000006138.jpg

1000006142.jpg

tempImageV63dXr.jpg

Jag tackar ödmjukast Batman, juryn och Watchwear för priset i förra veckans fredagstävling. Som synes är OWGn klädd i nya kläder:)
Måste bara tillägga, Watchwear skickade paketet igår och redan idag kunde jag hämta ut detta. Snacka om snabb leverans!!

Lyssna inte och ge bara upp istället! Livet är för kort för att köra samma klocka hela mars. Jag fångar er med öppna armar i Fail-tråden, och vem vet, ni kanske får några limes hemskickade som plåster på såren 🍋🟩
Pausmusik i Fail-tråden😁

Jag slutade under pandemin. Känner som dig att ibland blir man sugen, speciellt efter maten eller till morgonkaffet 😉
Ja snusning är ett lömskt beroende. Suget kan dyka upp många år senare i alla möjliga situationer. När man minst anar. Mat är en klassiker, eller öl på krogen.

Hade varit coolt om någon passade på att sluta i samband med OWG march, snacka om detox 😂

Tillbaka
Topp