Vad vi vet så här långt: polisen ska prata med en man, mannen skjuter mot polisen och polisen skjuter tillbaka. Nu är bombskyddet på plats eftersom det finns, obekräftade, uppgifter om sprängmedel.Känns som du behöver berätta mer![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad vi vet så här långt: polisen ska prata med en man, mannen skjuter mot polisen och polisen skjuter tillbaka. Nu är bombskyddet på plats eftersom det finns, obekräftade, uppgifter om sprängmedel.Känns som du behöver berätta mer![]()
Låter som action. Hoppas utfallet blir så bra som möjligtVad vi vet så här långt: polisen ska prata med en man, mannen skjuter mot polisen och polisen skjuter tillbaka. Nu är bombskyddet på plats eftersom det finns, obekräftade, uppgifter om sprängmedel.
Då har du några mysiga sidor att läsa ikappHur går det för alla på OWG? Jag glömde bort helt att det var den tiden på året, så tänkte att jag tittar förbi här och hälsar helt enkelt!![]()
Såklart han ärÄr frisören swinger?![]()
Han gör allt. Vad behöver du?Knäcker extra som taxichaufför![]()
Tänker auktionera ut klockan jag använt under OWGM.
Den är i härligt använt skick. Inga direkta skador, än så länge, förutom missfärgning.
Kommer watch only.
Alla pengar går oavkortat till MSD.
Jag bjuppar på frakten!
Med tanke på MSD så börjar vi på 500 kr.
Auktionen pågår till 18:00 31/3.
Här finns all information om modellen:
![]()
The database for all G-Shock lovers. Thousands of G-Shocks. Manuals, Prices, Videos, Replacement parts ... and much more.
The database for all G-Shock lovers. Thousands of G-Shocks. Manuals, Prices, Videos, Replacement parts ... and much more.shockbase.org
![]()
![]()
Ett fint exemplar av Guls Micro med Lilleskutt auktioneras ut till förmån för Min Stora Dag.
Grymma spec:
- 28mm i diam
- titanbaksida
- 100 m WR
- Miyota quartz
![]()
Skyddsplast kvar, original kartong.
Vi startar på 100kr.
Köör!
Auktionerar ut en G-shock Mini GMN-50, en pyttevariant av klassikern AW-500.
10 ATM
Stoppur, timer etc.
Data memory (!)
Lägger upp en bild för jämförelse mot en vanlig fyrkant där bandet passar mina 16,5 cm. Så denna borde passa även en kråkfot.
Alla pengar går oavkortat till MSD.
Jag bjuppar på frakten!
Vi startar budgivningen på 300 kr.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Skulle säga att det håller på att ta kål på en. Har en klocka som var kul de första två-tre dagarna sen blev man less.Hur går det för alla på OWG? Jag glömde bort helt att det var den tiden på året, så tänkte att jag tittar förbi här och hälsar helt enkelt!![]()
Jag vet i alla fall vad jag INTE behöver och det är att bli skjutsad av honomSåklart han ärStället heter the hairy flamingo så du kan bara tänka dig
Han gör allt. Vad behöver du?
Se där, undrade just var ringis tagit vägen!![]()
Dag #25 Hittar intressant läsning hos kunden
Failar du med den där så är du sämre än @hepanter som failade en Garmin med en Garmin. Det är ju i princip två likadana klockor…![]()
![]()
Hmm..
Jag trodde det var en lugn och fin nedförsbacke kvar in i mål..
Att det fanns inget som kunde strula till det.
Sen levererades den här Seikon idag...
Kan meddela att nu är det uppförsbacke på riktigt.
SBP239:an som kom idag hade ett läderarmband med. Fick sätta på detta på OWGn för att få liiiiite känsla av den nya.
![]()
Dag #25 Hittar intressant läsning hos kunden
Och jag undrade var man kunde hitta ett så spännande läsäventyr!Se där, undrade just var ringis tagit vägen!
Åryd?Händelserik start på dag 25.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Från: anonym![]()
![]()
Hmm..
Jag trodde det var en lugn och fin nedförsbacke kvar in i mål..
Att det fanns inget som kunde strula till det.
Sen levererades den här Seikon idag...
Kan meddela att nu är det uppförsbacke på riktigt.
SBP239:an som kom idag hade ett läderarmband med. Fick sätta på detta på OWGn för att få liiiiite känsla av den nya.
sugen på att slänga in handduken?Är vi inte ovanligt många kvar?
Ja, lite sugen är man alltid. Kan säga att min räddning i år var nog @Crentus som skickade nya bandsugen på att slänga in handduken?![]()