• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2025

God morgon dag 29! Sista dagen med vintertid, och en chans att se solförmörkelse.
1000040965.jpg

Men nu, hög tid för kaffe!
1000040970.jpg

8A65A8DA-E1F3-4234-A06C-B726FDB80256.jpeg

Go förmiddag. Tnr:290925. Strax ge sig iväg på en loppisrunda denna soliga lördag å nytt pyzzel redan införskaffat .Flappen använder tydligen "surved" för uppvärmning av sin grotta. Går så där som synes. Ha ´re bäst // 🧐

Senast ändrad:
Håller ni på med detta än??

Det finns fortfarande tid kvar till att hoppa in i värmen, passa på innan det är för sent 🥰

92C61FEB-0C8B-42B1-AB4B-980A79411087.png
1000025559.gif

Dag 29 och idag åkte frun till Solvalla med 3 hästar till V75 finalen :) själv fick jag ledigt så jag kan byta bränsle slang, pump och filter på lastaren även om det är väldigt kul att åka på dom stora tävlingarna så måste någon ta hand om hästar och maskiner hemma.

20250329_102323.jpg

Tror att problemet beror på pumpen men inte helt säker ännu..

tempImageniKUgn.jpg

Ja, jag vet att natos/zulu är min grej. Men jag fick ändra till skinn bara för att få till någon typ av förändring idag. (vill faan inte snubbla så här nära mållinjen..)
Det går inte att komma ifrån att det är rätt behagligt med skinn på handleden.
Råkade också visst beställa ett Uncle Seiko Executive stålband till min SPB239:a...
Kan det möjligen vara så att jag börjar tveka när det gäller (så gott som..) 100% nato??

Tillbaka
Topp