Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hmm. Gick och la mig med "fel" klocka. Så jag antar att jag behöver ha den hela mars nu...
![]()
/B
Bara första dan ännu, klassisk Limeee!!Tips på bra band 19cm för en Reverso?
![]()
Om jag inte får ett nytt band snart lär jag väl tröttna och sälja klockanBara första dan ännu, klassisk Limeee!!Asså, bättre band än så på en reverso är svårt att klå.
Nej ta av den där och på med Tudor Monochrome istället! Vi vill se nån åka utdag 1/31, gjorde jag rätt val![]()
![]()
Tips på bra band 19mm för en Reverso?
![]()
Tack. Tror jag.Du var inte anmäld med någon klocka så tekniskt sett har du inte på dig "fel". Du får köra den där telefonen på armen månaden ut
//![]()
”Telefon”Du var inte anmäld med någon klocka så tekniskt sett har du inte på dig "fel". Du får köra den där telefonen på armen månaden ut
//![]()
Tack. Tror jag.
/B
Vem fasen är Muahuhahahuhahuha's
@RobinWVem fasen är Muahuhahahuhahuha's![]()