Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
De är inte längre till salu
Fight night
![]()
Får man byta klocka när solen gått ner?![]()
Alltså är det bara att pynta in en anmälningsavgift med 50 kr i förseningsavgift så är du med på riktigtTog på mig CW super compressor på morgonen och den hänger kvar så teoretiskt sett har jag inte exkluderad mig själv från owg...
![]()
Inte menat i helhet men efter ex antal år påTips på bra band 19mm för en Reverso?
![]()
Finns dom i 19mm också??Inte menat i helhet men efter ex antal år på
Forumet så är väl detta ett band som kan passa er flippighets beteende och deltagande i historisk bemärkelse det vill säga?
Nu i sommrigt blått
![]()
Räcker det inte att plåga sig med OWG?!Dags för Mello.
![]()
![]()
Erkänn att du sitter mitt i publiken med fjäderboa och alltRäcker det inte att plåga sig med OWG?!
![]()
"Flat" screen CRTNu är det igång på riktigt, OwgM och melloupplösningen.
![]()
![]()
Den heliga platsen intas ändast i samband med att pucken släpps!Erkänn att du sitter mitt i publiken med fjäderboa och allt![]()
Erkänn att du sitter mitt i publiken med fjäderboa och allt![]()
Vi ses i kvaletDen heliga platsen intas ändast i samband med att pucken släpps!
Nu ska det bli kul att se Scarlet!
![]()
![]()
@roosterman du sa i Garmin tråden när du blev tillfrågad om byte av urtavla att det var okByte av urtavla![]()
Inte har du fått nån lavett väl?@roosterman du sa i Garmin tråden när du blev tillfrågad om byte av urtavla att det var ok![]()
Nej det har jag inte fått.Men vad f.....
Inte har du fått nån lavett väl?
Samma klocka ju![]()