Sent anmäld, hämtar ”ny” klocka på måndag morgon så mars kommer vara rena smekmånaden!!! Lätt…
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Om du bara hade köpt en ”Däng-för-peng” av Batman…Vem fasen är Muahuhahahuhahuha's![]()
Är det bara jag, eller har förkylningar i denna post-pandemiska tid blivit mycket värre? Förr tyckte jag en förkylning varade två eller tre dagar. Numera orkar jag mig knappt ur sängen på en hel vecka.
Men jag har i alla fall gömt undan alla klockor så att bara en skall finnas tillgänglig. Jag tror det skall gå bra.
![]()
Om du bara hade köpt en ”Däng-för-peng” av Batman…
De är inte längre till saluKan man köpa det för ojämna belopp?
Ignorefunktionen är gratis men för en hundring till Min Stora Dag klappar jag till honom också
Hur många klockor har du använt idag och vad har du på dig just nu?![]()
Byte av klocka hoppas jag?Dax för ett byte och lite kvällsmat![]()
Superchrille!Tog på mig CW super compressor på morgonen och den hänger kvar så teoretiskt sett har jag inte exkluderad mig själv från owg...
![]()
Byte av urtavlaByte av klocka hoppas jag?
Tjusigt! Lite terminator classy över det!Jag och sambon bestämde oss för att gå ut på dejt.
Jag är imponerad över hur bra stålisen passar till skjorta
Får man byta klocka när solen gått ner?Det är tydligen inte bara klockfastan OWGMARCH som startar idag utan även muslimernas fastemånad, Ramadan…
Undrar vilken fasta som är svårast att genomgå?