Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fasiken, tänkte att det skulle vara lätt för dig i år när du klarade hela månaden med Emergencyn i fjol.Checkar in dag 2 med min Reverso
![]()
Tack och hej för mig![]()
Så poetiskt att det är du som åker först… Jag var så besviken förra året när jag inte fick klappa till dig! In och starta Failtråden med dig nuCheckar in dag 2 med min Reverso
![]()
Tack och hej för mig![]()
KämpaDet var raka och snabba besked.
Då får jag nästan hoppas på att samtalet från LasVegas bara var en invit att tittaförbi på kaffe...
Anden är stark men köttet svagt....
Jag försöker...
Gillar Timex reissues på Ironman! Varit nära att klicka hem en sån flertalet gånger.Dag 2 börjar i barnbacken
![]()
Mäktig pjäs! Lagom hög för att vara en bra OWG-klocka medCheckar in dag 2 efter sovmorgon och MotoGP.
Det ska bli intressant att se vilken skjorta som klarar ”Bettan” imorgon. Antar att det blir uppkavlat en månad framöver
![]()
![]()
Måste nog låta tillverka manschettknappar med extra långa pillar eller vad de kan hetaVilken jävla pjäs! Manschettknappar kan annars vara lösningen för att få plats under ärmen
Talking planering kompis. Planering är av ondoVad fasen gör man om man ”råkat” köpa 4 klockor redan, varav 3 som kom idag?! Kan man inte få testa liiiiite lite på handleden bara![]()
Så rätt! Dykare och läder hör ju ihop på något vis. För att inte tala om mocka.... eller bund...Gummit var sjukt obekvämt så bytte tillbaka till läder omgående
![]()
Här är vi inkluderande!!Dykare på läder = läderdykare = nedan
![]()
![]()
Så där ska de se utIncheckning dag 2.
![]()