• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2025

7CC4F6C2-77B7-42E8-BF12-541E71505DB4.jpeg

Ja en pizza i all sin enkelhet som spis i kväll här hemmavid är aldrig fel. Tydligen enligt ryktet finns det fler som äter söndagspizza och laddar upp inför kvällens film på TV 3 klockan 21:00. Ha ´re bäst // 🧐

Senast ändrad:
Nu är f*nskapet till ringklocka borta igen! Har slarvat bort den två gånger på två dagar. Snart är det väl jag som joinar @Limeee i failtråden. Kampen (och letandet) fortsätter. Om någon har ett tips på hur man gör för att inte slarva bort en dum ring som alltid är i vägen så hojta till.
Sluta leta och joina mig istället! Känner mig ensam i fail-tråden😂

Nu är f*nskapet till ringklocka borta igen! Har slarvat bort den två gånger på två dagar. Snart är det väl jag som joinar @Limeee i failtråden. Kampen (och letandet) fortsätter. Om någon har ett tips på hur man gör för att inte slarva bort en dum ring som alltid är i vägen så hojta till.

Tillbaka
Topp