Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vi kan säkerligen beställa en mängd olika färger så alla känner sig inkluderandeHär är vi inkluderande!!
Var det 0,3 sekunder?Checkar in dag 2 med min Reverso
![]()
Tack och hej för mig![]()
Ja så jag borde få vara kvar kan jag tyckaVar det 0,3 sekunder?
Ja så jag borde få vara kvar kan jag tycka![]()
Ja så jag borde få vara kvar kan jag tycka![]()
och nitarVi kan säkerligen beställa en mängd olika färger så alla känner sig inkluderande
Säg till när du ruttnat på din Jedi., förutsatt att du har länken. Misstänker att det är innan fredagCheckar in dag 2 med min Reverso
![]()
Tack och hej för mig![]()
Kom precis på att jag har ett problem
Jag brukar ju sova med min Apple Watch för att nyttja vibrationslarmet på morgonen så jag undviker att väcka sambon och lillen![]()
Hur fasiken ska jag nu göra
Tips mottages![]()
Ingen dum ideAlltså du kan ju lägga den under kudden(tror jag)?@Mic1
Den tanken slog mig, kommer däremot kännas jäkligt märkligtFotled?![]()
Haha. Eller sova med strumpor och ha den i strumpanFotled?![]()
Kom precis på att jag har ett problem
Jag brukar ju sova med min Apple Watch för att nyttja vibrationslarmet på morgonen så jag undviker att väcka sambon och lillen
Tips mottages![]()
Kasta in handduken är alltid ett alternativAlltså du kan ju lägga den under kudden(tror jag)?@Mic1
Hörru duru, snyggt försökKasta in handduken är alltid ett alternativ![]()
Sov med den och meddela om larmet fungerade i morgon…Kom precis på att jag har ett problem
Jag brukar ju sova med min Apple Watch för att nyttja vibrationslarmet på morgonen så jag undviker att väcka sambon och lillen
Tips mottages![]()
Är nog mer värt att väcka sambon än att få @Mic1 efter sig, sambon har klenare slagSov med den och meddela om larmet fungerade i morgon…![]()
Sluta leta och joina mig istället! Känner mig ensam i fail-trådenNu är f*nskapet till ringklocka borta igen! Har slarvat bort den två gånger på två dagar. Snart är det väl jag som joinar @Limeee i failtråden. Kampen (och letandet) fortsätter. Om någon har ett tips på hur man gör för att inte slarva bort en dum ring som alltid är i vägen så hojta till.
Nu är f*nskapet till ringklocka borta igen! Har slarvat bort den två gånger på två dagar. Snart är det väl jag som joinar @Limeee i failtråden. Kampen (och letandet) fortsätter. Om någon har ett tips på hur man gör för att inte slarva bort en dum ring som alltid är i vägen så hojta till.