Tur att det är en bra tavla på den här och alla klockor ligger hemma eftersom jag känner att det suger i klockbytartarmen…
![]()
Den tavlan är riktigt cool. Om det inte vore för kronan som absolut inte lirar hos mig hade jag kunnat tänka mig en
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tur att det är en bra tavla på den här och alla klockor ligger hemma eftersom jag känner att det suger i klockbytartarmen…
![]()
Jag tror nog ändå att @Been tar hem titeln som tungviktare med sin på länk.Tyngsta utan tvekan @Delgada iaf när den körs på bund![]()
Gris!!! Snälla säg att det inte är 20mm luggar..
Kan mäta men skulle tro att det är 19mm. Funkar med 20mm natoGris!!! Snälla säg att det inte är 20mm luggar..
Ah det räcker inte för att dämpa suget.. Jag är ett PM bort när Mars är över, förmodligen kommer jag svara med en wristshot på en likadan, men man vet aldrig, kanske lyckas stå emot.Kan mäta men skulle tro att det är 19mm. Funkar med 20mm nato
Det bandet matchade riktigt fint!Dag 4: Har hoppat några sidor i tråden.
![]()
Tur att smaken är delad, jag gillar verkligen kronan!Den tavlan är riktigt cool. Om det inte vore för kronan som absolut inte lirar hos mig hade jag kunnat tänka mig en![]()
Min Manga hälsar
![]()
Den bilden ser dagsfärsk ut
21/1 enligt datumfönstretDen bilden ser dagsfärsk ut![]()
Jag vet hur den där Adjust-knappen fungerar21/1 enligt datumfönstret![]()
Veckodagen stämde iallafall21/1 enligt datumfönstret![]()
21/1 enligt datumfönstret![]()
Jag vet hur den där Adjust-knappen fungerar![]()
@roosterman är en ökänd lurifax. Detta har han garanterat gjort med flit. Han försöker varje år...Kanske man skulle börja lägga upp lite gamla bilder på klockor utan datum då![]()
Låt honom svettas lite@roosterman är en ökänd lurifax. Detta har han garanterat gjort med flit. Han försöker varje år...![]()