Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ost.Tidigare år har haft sina dunster om vilken ketchup som är bäst (alla vet att Heinz är bäst) men vad har man på pannkakor???
1. Jordgubbssylt
2. Lingonsylt
3. Drottningsylt
4. Björnbärssylt
5. Bara socker
6. Ketchup (Heinz)
![]()
Hemlagad hjortronsylt inget annatTidigare år har haft sina dunster om vilken ketchup som är bäst (alla vet att Heinz är bäst) men vad har man på pannkakor???
1. Jordgubbssylt
2. Lingonsylt
3. Drottningsylt
4. Björnbärssylt
5. Bara socker
6. Ketchup (Heinz)
![]()
Du får köra lite suitcase carry istället. Med farmers walk handtag kan man lasta på lite mer.Endast SKX och kaffe idag också, marklyft är bara att glömma med denna brända näven. Tröttsamt med avbrott i träning när man haft ett bra flow.![]()
Den gamla godingen hade jag nästan glömt bort.
Jordgubbsmos alternativt lönnsirap viktigt med mjölk att dricka till också.Tidigare år har haft sina dunster om vilken ketchup som är bäst (alla vet att Heinz är bäst) men vad har man på pannkakor???
1. Jordgubbssylt
2. Lingonsylt
3. Drottningsylt
4. Björnbärssylt
5. Bara socker
6. Ketchup (Heinz)
![]()
Tidigare år har haft sina dunster om vilken ketchup som är bäst (alla vet att Heinz är bäst) men vad har man på pannkakor???
1. Jordgubbssylt
2. Lingonsylt
3. Drottningsylt
4. Björnbärssylt
5. Bara socker
6. Ketchup (Heinz)
![]()
Tidigare år har haft sina dunster om vilken ketchup som är bäst (alla vet att Heinz är bäst) men vad har man på pannkakor???
1. Jordgubbssylt
2. Lingonsylt
3. Drottningsylt
4. Björnbärssylt
5. Bara socker
6. Ketchup (Heinz)
![]()
Så här är det alltså; med sylt, glass, nutella etc blir det ju efterrätt oavsett vilket man väljer.Till vardags: Random sylt (absolut inte lingon däremot)
Om en ska lyxa teét: Addera grädde eller glass.
Ost är det sjukaste jag hört. Snackar vi någon gatu-crepes-grej då eller? @Delgada
På tal om pannkakor. På fettisdagen äter man pannkakor till middag i England. Tycker vi borde anamma den traditionen...Tidigare år har haft sina dunster om vilken ketchup som är bäst (alla vet att Heinz är bäst) men vad har man på pannkakor???
1. Jordgubbssylt
2. Lingonsylt
3. Drottningsylt
4. Björnbärssylt
5. Bara socker
6. Ketchup (Heinz)
![]()
Helt vanlig hushållsost i kombo med valfri sylt är otroligt gott!Till vardags: Random sylt (absolut inte lingon däremot)
Om en ska lyxa teét: Addera grädde eller glass.
Ost är det sjukaste jag hört. Snackar vi någon gatu-crepes-grej då eller? @Delgada
Hallonsylt…är sen gammaltTidigare år har haft sina dunster om vilken ketchup som är bäst (alla vet att Heinz är bäst) men vad har man på pannkakor???
1. Jordgubbssylt
2. Lingonsylt
3. Drottningsylt
4. Björnbärssylt
5. Bara socker
6. Ketchup (Heinz)
![]()
Positivt som alla år, ska bara in och justera lite så den blir ännu mer positiv och hjälpa sambon med samma typ av siffror.Dag 5:
Dagens höjdpunkt var när jag fick ett mycket positivt besked från Skatteverket! Har ni fått era besked? Positivt/negativt utfall?
![]()
Den gamla godingen hade jag nästan glömt bort.Gärna västerbottenost!
1. Jordgubbssylt
2. Lingonsylt
![]()
Sylt & grädde eller glass. Inget av de här två rätta alternativen hade du med ovan![]()
Hallon! Solklart hallon!Hallonsylt…är sen gammalt![]()
Håller med, mycket positivt. Men det var att vänta med tanke på hur mycket ränta som betalats på diverse lån under 2024Positivt som alla år, ska bara in och justera lite så den blir ännu mer positiv och hjälpa sambon med samma typ av siffror.
Här har vi en kille med smakBrunost isf, byt pannkakan mot våffla![]()
![]()
Jag har aldrig ätit brunost men när jag var barn åt jag mesost i tron om att det var messmör. Det är inte samma sak…Brunost isf, byt pannkakan mot våffla![]()
![]()
Ja, verkligen. Dessa räntor......Håller med, mycket positivt. Men det var att vänta med tanke på hur mycket ränta som betalats på diverse lån under 2024![]()
Jag har aldrig ätit brunost men när jag var barn åt jag mesost i tron om att det var messmör. Det är inte samma sak…![]()