Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
...Ärtsoppa till lunch, så löser du det.För sent, jag är redan igång så att säga…
Håller med @Burnman, nästan så man saknar sina gamla lurar.Härligt att det gläder någon, förutom mig själv då.
En utmaning(problem?) att sparka igång en klenod per dag. Laddning samt sim-kort kan ställa till det har jag märkt.
Men sant att manikerna är som tidsmaskiner när gamla minnen väcks till liv.
Det var igår, ärtsoppa och pannkakor på torsdagar...Ärtsoppa till lunch, så löser du det.
Javisstja, det var ju inte torsdag. Eller hur @Been.
Ja, verkligen! Och en god avföring ger den bästa huvudkudden, brukar det ju sägas.Det var igår, ärtsoppa och pannkakor på torsdagarplus spenat- och fisk/skaldjursoppa
Bästa!
Det är väldigt många av telefonerna du visar som jag, pappa eller brorsan hade. Även dennaDag 6:3
Flipp från 2002, SGH-A800 är beteckningen på den charmiga sak som plingar och har sig i tid och otid.
Foto: Samsung Galaxy S23
![]()
Foto: Samsung Galaxy S10
![]()
Dagens incheckning och #utomhusbild. Frostig morgon och kaffe utomhus innan jag skicka vidare de stora barnen till skolan. Idag är jag och minstingen lediga. Vilket betyder städ och en hel del mys.
![]()
![]()
Edit vet inte om min #utomhusbild fastnade @Mic1
Köpte en A100 när jag gick gymnasiet, kostade 4 k vill jag minnas , vilken cool mobil de vaDag 6:3
Flipp från 2002, SGH-A800 är beteckningen på den charmiga sak som plingar och har sig i tid och otid.
Foto: Samsung Galaxy S23
![]()
Foto: Samsung Galaxy S10
![]()
Det är ju kul när man har en anledning att dra fram den gamla systemkameran. 16-17 år gammal men funkar väldigt bra än. Vill dock ha en ny snartAlltid krispiga bilder!![]()
Haha, dammsuger Tradera och loppisar efter gamla mobiler."Redo" är tveksamt
Hade vart kul att lyckas med 31 olika årtal också. Men jag kämpar på
Notera att jag postade 23:57 igår![]()