• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2025

#utomhusbild

IMG_6723.jpeg

IMG_6724.jpeg

3CD77D4E-9011-4AF4-8E8A-E19600F72CA7.jpeg

Tnr:071145. Lunchtime å ceasarsallad på bordet. Klockbilden togs ute ! Vi får se vad fladderlappen lyckas fota med sin instamatic kamera idag, eller håller han sig i sin grotta. Ha ´re bäst // 🧐

Senast ändrad:
Då man snart loggar ut från hemmakontoret nu och resten av dagen kommer spenderas med familj för det betrodda fredagsmyset.

Dvs. Grillchips med Holiday dipp allt annat i chips och dipp är fel.

Så uppdatering gällande föda hittills är

Ketchup - Heinz
Sylt - Drottning
Till pannkakor - Lönnsirap
Chips - Grill (från Estrella)
Dipp - Holiday

Och Lego bygget är klart till 2/3 delar nu. Nästa vecka sker uppföljningen 🙌🏻

IMG_6601.jpeg

Sista bidrag för idag är denna, efter kontor så kommer trädgårdsarbete, ska installera nya odlingslådor i helgen så att dottern får sitt önskade jordgubbsland och hört önskningar om bärbuskar annat än de vinbär vi har idag..

Och låter även ett Legobygge från i vintras få lite luft, lite större än det som byggs nu men vi kan väl alla enas kring att både Starwars och Lotr är värda att återskapas i Lego?

#utomhusbild

IMG_6609.jpeg
IMG_6607.jpeg

Senast ändrad:
Dag 7 och sol och vår i luften.

20250307_134900.jpg

Ja jag vet det blir varmt och vår varje år, men ändå känns det som stort varje gång det händer.
Men ska sluta ta blå himmel bilder i fortsättningen ;) alla verkar skriva #utomhusbild men efter som jag är sämst på att ta en snyggbild känns det meningslöst för mig :)

IMG_4502.jpeg

#utomhusbild
Tnr: 071351. Frun å jag ute på promenad å passade på att njuta av solvärmen och smutta lite fredagsbubblor. Ha´re bäst// 🧐
Edit: Fladderlappen fick vara med på ett hörn som tyngd på duken.Han lovade igår i tråden att äta ostron idag men äter "bats" ostron? Det återstå och se...

Senast ändrad:
Tävling sponsrad av Fail-tråden
Den som gör fetaste failen idag får 3st limes skickade på posten (spårbart men ej försäkrat).
Är extrapris på just 3st på mitt lokala Ica nu

Regler: Jag är enfaldig domare och avgör vem som vinner. Går ej att överklaga beslutet.
IMG_8552.jpeg

Senast ändrad:
Tävling i Fail-tråden
Den som gör fetaste failen idag får 3st limes skickade på posten (spårbart men ej försäkrat).
Är extrapris på just 3st på mitt lokala Ica nu

Regler: Jag är enfaldig domare och avgör vem som vinner. Går ej att överklaga beslutet.
IMG_8552.jpeg
Oj oj oj - nu blir man ju sugen!! Fan TRE lime!?

Tillbaka
Topp