Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
PatekJag vill se gubbens (Gerts) klocka om han bär någon. Inte på din arm dock.
Pussgurkan, har du lust att redigera ditt inlägg och lägga till ”bild” så det blir ”utomhusbild”? För att sortera bland alla tusen inlägg i den här tråden kommer vi bara söka ”#utomhusbild” och utse en vinnare av de som dyker upp. Surt om ditt bidrag inte ens ligger med tänker jag#Utomhus
![]()
![]()
Tack för tipset.Pussgurkan, har du lyst att redigera ditt inlägg och lägga till ”bild” så det blir ”utomhusbild”? För att sortera bland alla tusen inlägg i den här tråden kommer vi bara söka ”#utomhusbild” och utse en vinnare av de som dyker upp. Surt om ditt bidrag inte ens ligger med tänker jag
Fin bild på dig och frun. Men om man är gift med Batman så borde man inte få vara med i OWG. Det är väl det som kallas jäv?![]()
#utomhusbild Tnr: 071350. Frun å jag ute på en liten promenad å passade på att njuta av solvärmen å lite fredagsbubblor. Ha’re bäst//![]()
Oj oj oj - nu blir man ju sugen!! Fan TRE lime!?Tävling i Fail-tråden
Den som gör fetaste failen idag får 3st limes skickade på posten (spårbart men ej försäkrat).
Är extrapris på just 3st på mitt lokala Ica nu
Regler: Jag är enfaldig domare och avgör vem som vinner. Går ej att överklaga beslutet.
![]()
Man kan nästan tro att det är löning, men nej, jag är bara lite extra generös denna fredag! Länge leve limenOj oj oj - nu blir man ju sugen!! Fan TRE lime!?