• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2025

1B274CCD-88BB-4EC9-9784-6626A34E91E2.jpeg

Go förmiddag. Tnr:07908. Utebild står på agendan idag, eller hur ! Ta termos kaffe i snikkåsa på uteplatsen räknas förhoppningsvis. Såg även i lokala gothamstidningen att en ny bondfilm har premiär idag å fladderlappen har visst en statistroll i filmen som bilförare. Ha ´re bäst // 🧐

Senast ändrad:
IMG_4725.jpeg

Incheck dag 7. Squalen ligger stabilt på -2/3 sekunder sedan en vecka, det får ändå betraktas som väl godkänt för ett 13 år gammalt sellita(?).
15h arbetspass idag så detta blir nog enda bilden med solljus. Tror inte brutalismen i bakgrunden tar mig särskilt långt i dagens tävling så blir walkover för mig.
Trevlig helg alla!

IMG_4725.jpeg

Incheck dag 7. Squalen ligger stabilt på -2/3 sekunder sedan en vecka, det får ändå betraktas som väl godkänt för ett 13 år gammalt sellita(?).
15h arbetspass idag så detta blir nog enda bilden med solljus. Tror inte brutalismen i bakgrunden tar mig särskilt långt i dagens tävling så blir walkover för mig.
Trevlig helg alla!
Mycket bra! Och så jäkla snygg den är 👌🏼 Sitter väl ett ETA i den? Måste vart innan de bytte va? 🧐

Checkar in dag 7.

Då hemmakontoret tillåter arbete i kalsong,
äntrade så fotografen sin balkong.
Där fick han syn på sin Zingo.
Som hade hoppat upp på en Flamingo.
Grannarna fick se en riktig fars.
Men vad gör man inte för en #utomhusbild till OWG mars.
1000008097.jpg

1000008099.jpg

Tillbaka
Topp