Tachymeter
Basic
Dag 8. Tvätt och småfix står på schemat.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snart blir det tvärt om de sover på morgonen men skriker på nätterna när de spelar![]()
Checkar in efter en riktigt välbehövlig sovmorgon! Vaknade dock upp med ett jävla ryck och for upp ur sängen undrandes vad som händer. Som vanligt var det min 11-åriga son som spelade Fortnite med några polare och skriker som en jävla idiot rent ut sagt
Har pratat med honom typ 1000ggr om det här. Men har kanske har inlärningssvårigheter? Nu togs det ett beslut om att han får inte spela förrän ALLA i familjen är uppe!
Han är sådär nöjd över det beslutet kan jag säga… familjefriden ligger på topp här hemma. Men blir nog bättre när hela familjen snart ska iväg på en shoppingtur
![]()
Gnällgubbe. Morgonstund har guld i mund heter det juCheckar in efter en riktigt välbehövlig sovmorgon! Vaknade dock upp med ett jävla ryck och for upp ur sängen undrandes vad som händer. Som vanligt var det min 11-åriga son som spelade Fortnite med några polare och skriker som en jävla idiot rent ut sagt
Har pratat med honom typ 1000ggr om det här. Men har kanske har inlärningssvårigheter? Nu togs det ett beslut om att han får inte spela förrän ALLA i familjen är uppe!
Han är sådär nöjd över det beslutet kan jag säga… familjefriden ligger på topp här hemma. Men blir nog bättre när hela familjen snart ska iväg på en shoppingtur
![]()
Känner igen mig i det där.. bara det att jag är din son och du är min fruoch morgonen är kväll
![]()
Ehh ja. Men en av 7 dagar vill jag gärna sova lite längre om möjligt. Oftast blir det med en dags sovmorgon på helgen. Den gör inget undantag för det är hockey imorrn. Minns att innan jul gick det typ 28dgr i rad med väckarklocka innan 06 pga diverse helg aktiviteter. Fan, ju äldre man blir desto mer värderar man de få dagar man får sova utGnällgubbe. Morgonstund har guld i mund heter det ju![]()
Grattis!!
Bara att försöka igen så ska du se att det ordnar sig.