• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2025

Blev aldrig någon utomhusbild igår. Får satsa på nästa fredag. Ser ut att bli en fin dag så man kanske hinner komma ut idag istället.
IMG_3512.jpeg

Tävling sponsrad av Fail-tråden
Den som gör fetaste failen idag får 3st limes skickade på posten (spårbart men ej försäkrat).
Är extrapris på just 3st på mitt lokala Ica nu

Regler: Jag är enfaldig domare och avgör vem som vinner. Går ej att överklaga beslutet.
IMG_8552.jpeg
Ja ni, vart ska man ens börja… Besvikelsen av att lägga så otroligt mycket tid och energi på att anordna en sån här tävling och sedan få in noll bidrag… Om ni bara visste hur lång tid det tog att sourcea rätt limes (säkert 45 sek inkl fotostoppet, och tid är pengar). Hade hoppats på en sisådär 10-20 fails som skulle lockas av det här spektakulära priset🤪🤪🤣🤣

Ja ni, vart ska man ens börja… Besvikelsen av att lägga så otroligt mycket tid och energi på att anordna en sån här tävling och sedan få in noll bidrag… Om ni bara visste hur lång tid det tog att sourcea rätt limes (säkert 45 sek inkl fotostoppet, och tid är pengar). Hade hoppats på en sisådär 10-20 fails som skulle lockas av det här spektakulära priset🤪🤪🤣🤣
Bättre lycka nästa gång
IMG_0457.gif

Surt😟

Följande utspelar sig 8:e Mars mellan 08:00 och 09:00
Den danska extremisten visade sig vara en svensk som precis hade varit hos tandläkaren och fått hela munnen bedövad. När bedövningen gått ur fick Jack veta att de tusental konton den danska ambassaden hade kommit över var mestadels deleted members och OWGM-failare. Men döljer sig nåt i massan?

24 dagar kvar...
IMG_20250308_083808~2.jpg

Checkar in efter en riktigt välbehövlig sovmorgon! Vaknade dock upp med ett jävla ryck och for upp ur sängen undrandes vad som händer. Som vanligt var det min 11-åriga son som spelade Fortnite med några polare och skriker som en jävla idiot rent ut sagt 🤬
Har pratat med honom typ 1000ggr om det här. Men har kanske har inlärningssvårigheter? Nu togs det ett beslut om att han får inte spela förrän ALLA i familjen är uppe!
Han är sådär nöjd över det beslutet kan jag säga… familjefriden ligger på topp här hemma. Men blir nog bättre när hela familjen snart ska iväg på en shoppingtur 😩
IMG_8909.jpeg

Checkar in efter en riktigt välbehövlig sovmorgon! Vaknade dock upp med ett jävla ryck och for upp ur sängen undrandes vad som händer. Som vanligt var det min 11-åriga son som spelade Fortnite med några polare och skriker som en jävla idiot rent ut sagt 🤬
Har pratat med honom typ 1000ggr om det här. Men har kanske har inlärningssvårigheter? Nu togs det ett beslut om att han får inte spela förrän ALLA i familjen är uppe!
Han är sådär nöjd över det beslutet kan jag säga… familjefriden ligger på topp här hemma. Men blir nog bättre när hela familjen snart ska iväg på en shoppingtur 😩
IMG_8909.jpeg
Glad att mina är ett par år för små för det ännu 😅 så länge de kommer överens brukar det vara ganska tyst 🫣

Glad att mina är ett par år för små för det ännu 😅 så länge de kommer överens brukar det vara ganska tyst 🫣
Det går över, tro mig 😬
Glad att jag bara har en och att det förhoppningsvis kommer förbli så. Ser upp till alla som har mer än en
Förstår vad du menar. Försent nu 🤷🏼‍♂️
Skämtåsido är det grymt med två emellanåt. Men just exakt där går gränsen. Jag klippte nötterna efter nummer 2. Bästa beslutet ever

IMG_8909.jpeg
Snart blir det tvärt om de sover på morgonen men skriker på nätterna när de spelar😂😂😂😂

Tillbaka
Topp