Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Slipper att mjölka kossor och mocka skit på helgen iafFått i mig två koppar lut men fortfarande sjukt seg. Samling i hockeyhallen om 1h.
Jävla helgjävel att gå fort alltså![]()
Grannen har hästar och tycker de mockar skit på helger ocksåSlipper att mjölka kossor och mocka skit på helgen iaf![]()
Ja faktiskt. Kände att bondelivet kanske inte var för mig så valde tidigt en annan vägSlipper att mjölka kossor och mocka skit på helgen iaf![]()
Tycker det varierar mycket beroende på vilken diver det är.Söndag day 9 - dags att byta ut gummiband till originallänk. Den här länken här inte varit på klockan på minst 1 år. Det ger definitivt en mer "classic Breitling" känsla med länken på. Personligen tycker jag gummi passar bättre till en diver och en mer "modern look" vad tycker ni?!.
![]()
![]()
Ja fi fasen har inte varit ledig en hel dag sen januari 2024, men för jobbigt att byta bana nuJa faktiskt. Kände att bondelivet kanske inte var för mig så valde tidigt en annan väg![]()
Den där bronsplofen sitter ju grymt bra på dig.Incheckning dag 9.
Efter en lååååång sovmorgon börjar vi dagen med en värmande brasa.
![]()
Ja det är tur att ni finnsJa fi fasen har inte varit ledig en hel dag sen januari 2024, men för jobbigt att byta bana nu
Jaha… Här leker alla fortsatt duktiga eller? Kom igen nu, ni har klarat över en vecka så nu är det dags för lite fler fails![]()