• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2025

Stort tack @Been ! Längtar redan efter @Mic1 andra brasklapp! Vi håller på att installerar nya leksaken nu
IMG_4059.jpeg
Stort grattis!

AF8F5969-32AC-4E03-B4BA-2FDA6A567CA3.jpeg

Tnr.091308. En enkel Toscans bondsallad på tallriken med Peroni i glaset å VM skidor från Tronheim på TV:n å snart är det sista varvet. Taktikåkning gäller med andra ord nu till guldet. Sverige eller Norge... självklart Sverige även om jag har en lusekofta på mig.Ha ´re bäst// 🧐
Edit: Tnr: 091357 Grattis Frida till guldet.

Senast ändrad:
Jag har inte byggt modeller sedan barndomen. Det var ju något varje pojke skulle genomgå. Ett par taffliga modeller av spitfire och me-109 med klistermärken som satt snett och skeva propellrar. Synd att jag aldrig hade tålamod att bli bra på modellbygge. Det är ett tacksamt sätt att fly den grå vardagen och rensa huvudet efter en stressfull arbetsdag.

Numera beundrar jag modeller på lite lagom avstånd istället.
1000013573.jpg
1000013575.jpg

Tillbaka
Topp