Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bra utmaning!! Obs avgiften ska i år vara av allt att dömma 300kr om jag ej fått det om bakfoten.Glömt anmäla mig och såg nu att allt sker på KS i år.
Gåvan inne och klockan får bli Miltado ML08 för att göra det svårare utan dykare för mig. Behöver jag anmäla mig på ngt mer sätt i år?
![]()
![]()
Kommer att bli en anmälan! Har inte missat ett år sedan jag först upptäckte initiativet!
You’re all good. Är ute på vift och har inte uppdaterat deltagarlistan änJag slängde in mitt bidrag på min stora dag nyss. Vad mer behövs göras i år? La ut bilder här ovanför
Regel #1 Har man skrivit i tråden är man anmäld@Mic1 så här rafflande nära start kan vi hysta upp reglerna en sista gång så att vi kan ha full koll första dygnet i alla fall!!![]()
Här är vi iaf beredda på bytet. Edox är igång, tickar och går.En timme kvar nu. Driv på era (o)vänner i era huvud-trådar nu så dom hoppar på OWGM-tåget![]()
Bäst du ställer dig i närmsta dörr!Bling and ready
![]()
Det är korrektBra utmaning!! Obs avgiften ska i år vara av allt att dömma 300kr om jag ej fått det om bakfoten.
Edit:typos![]()
Nu är du ju här i tråden så välj en av din trevliga klockor och signa uppHej hå jag är vaken!!
Vad ska jag göra?
@Agnby⌚Vem av er är detta?
![]()
Blev jag precis kallad pöbel?Regel #1 Har man skrivit i tråden är man anmäld
Regel #2 Bär endast en klocka under hela mars, du får inte ens testa andra klockor (bandbyte ok och man får hålla i andra klockor men ej förbi handryggen). Man får inte byta till träningsklocka. Går din klocka sönder men du kan fixa den inom några dagar är det ok så länge du inte bär någon klocka under tiden. Du ska leva som om du endast ägde en klocka helt enkelt.
Regel #3 Checka gärna in så ofta du kan, längre inaktivitet (flera dagar, veckor) kommer belönas med fail och lavett (priserna kommer ges till de som utmärker sig)
Regel #4 Golare har polare
Regel #5 Fram tills midnatt inatt kan du köpa lavetter från Batman för 100kr styck att dela ut till andra deltagare
Regel #6 @Berns är Kejsare, @Mic1 är Batman och @roosterman är Hovnarr. Resten är pöbel
Absolut.Nu är du ju här i tråden så välj en av din trevliga klockor och signa upp
Klart du ska hänga på här under mars, eller hur @Mic1![]()
Du kan skänka med ditt amerikanska debit/credit kort som jag gör…Absolut.
Jag ser det är kutym att skänka till ett välgörande ändamål.
Tyvärr har jag inte svenska konton på min US telefon och den svenska blev dumt nog kvar i Sverige.
Jag skickade en check på $100 till CHKD om det räknas annars får jag väl Swisha väl i Sverige.
Den klocka jag kommer bära är till
@Lapo Elkann ära.
Försmå speedos kör jag givetvis också..
![]()