• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2025

Har slagit på lite ceremoniel musik, låser in dagens klocka och tar på mig min följeslagare nästkommande 31 dagar 🫡

IMG_6050.jpeg

@Mic1 så här rafflande nära start kan vi hysta upp reglerna en sista gång så att vi kan ha full koll första dygnet i alla fall!! 👍😀
Regel #1 Har man skrivit i tråden är man anmäld

Regel #2 Bär endast en klocka under hela mars, du får inte ens testa andra klockor (bandbyte ok och man får hålla i andra klockor men ej förbi handryggen). Man får inte byta till träningsklocka. Går din klocka sönder men du kan fixa den inom några dagar är det ok så länge du inte bär någon klocka under tiden. Du ska leva som om du endast ägde en klocka helt enkelt.

Regel #3 Checka gärna in så ofta du kan, längre inaktivitet (flera dagar, veckor) kommer belönas med fail och lavett (priserna kommer ges till de som utmärker sig)

Regel #4 Golare har polare

Regel #5 Fram tills midnatt inatt kan du köpa lavetter från Batman för 100kr styck att dela ut till andra deltagare

Regel #6 @Berns är Kejsare, @Mic1 är Batman och @roosterman är Hovnarr. Resten är pöbel

Regel #1 Har man skrivit i tråden är man anmäld

Regel #2 Bär endast en klocka under hela mars, du får inte ens testa andra klockor (bandbyte ok och man får hålla i andra klockor men ej förbi handryggen). Man får inte byta till träningsklocka. Går din klocka sönder men du kan fixa den inom några dagar är det ok så länge du inte bär någon klocka under tiden. Du ska leva som om du endast ägde en klocka helt enkelt.

Regel #3 Checka gärna in så ofta du kan, längre inaktivitet (flera dagar, veckor) kommer belönas med fail och lavett (priserna kommer ges till de som utmärker sig)

Regel #4 Golare har polare

Regel #5 Fram tills midnatt inatt kan du köpa lavetter från Batman för 100kr styck att dela ut till andra deltagare

Regel #6 @Berns är Kejsare, @Mic1 är Batman och @roosterman är Hovnarr. Resten är pöbel
Blev jag precis kallad pöbel?

Bilagor

• IMG_5993.jpeg
    IMG_5993.jpeg
    34.5 KB · Visningar: 1
Sent beslut men jag är på. Man kan väl sätta upp sig imorgon?

Den bättre hälften får välja:
Triwa sea shepherd
Swatch cowbell...

Kaffet imorgon bitti är beslutspunkt. Min gissning är att det blir Swatch

Nu är du ju här i tråden så välj en av din trevliga klockor och signa upp😀
Klart du ska hänga på här under mars, eller hur @Mic1 🦇😀
Absolut.

Jag ser det är kutym att skänka till ett välgörande ändamål.
Tyvärr har jag inte svenska konton på min US telefon och den svenska blev dumt nog kvar i Sverige.
Jag skickade en check på $100 till CHKD om det räknas annars får jag väl Swisha väl i Sverige.

Den klocka jag kommer bära är till
@Lapo Elkann ära.
Försmå speedos kör jag givetvis också..

1000007409.jpg

Absolut.

Jag ser det är kutym att skänka till ett välgörande ändamål.
Tyvärr har jag inte svenska konton på min US telefon och den svenska blev dumt nog kvar i Sverige.
Jag skickade en check på $100 till CHKD om det räknas annars får jag väl Swisha väl i Sverige.

Den klocka jag kommer bära är till
@Lapo Elkann ära.
Försmå speedos kör jag givetvis också..

1000007409.jpg
Du kan skänka med ditt amerikanska debit/credit kort som jag gör…

Tillbaka
Topp