• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2025

Jag tänker att vi gör så här:
@Mic1
Sätt upp Robin på Swatchen så har vi löst hans beslutsångest. 👍
@RobinW
Swisha in anmälningsavgiften och hälsa frugan att hon valde rätt😉😁

@RobinW har ett så jävla pannben, han har ju redan kört den ett år och lyckats OCH KÖR IGEN! Efter en dag blev jag hotad med skiljsmässa, att sova under bar himmel i marsväder och mycket mer. Förstår inte hur hans bättre part VÄLJER den frivilligt! Hedersomnämnande redan dag 1
Väljer och väljer😁🥸

Då har man styrt upp månadens EDC!
För säkerhets skull börjar nästa arbetsvecka med 2 dagar konferens med nya arbetskamraterna och följs av dag med gamla chefen. Säker på att alla blir imponerade

IMG_7795.png

IMG_7794.jpeg
IMG_7796.jpeg

Speciellt tack till @roosterman och bättre hälften som valde klockan framför något diskret
En superpraktisk klocka, har jag hört. Speciellt om man har en partner, det hörs alltid när man är hemma ...

Hur kommer det funka med prisutdelningarna? Det är ju inget lotteri i år, men kommer det vara så några priser delas ut varje vecka, eller får alla sina pris i slutet av månaden eller när det är över?

Hur kommer det funka med prisutdelningarna? Det är ju inget lotteri i år, men kommer det vara så några priser delas ut varje vecka, eller får alla sina pris i slutet av månaden eller när det är över?
Den största prisutdelning blir i slutet av månaden till dom som stuckit ut på ett eller annat sätt🙂
Det finns en jury (helt omutbara(kanske)) som utser vinnarna👍
Så mitt/vårt tips är att gnid in, bit ihop och håll ut, så kan det belöna sig 😀
Vi har fått in finfina priser från våra sponsorer😍❤️
@Mic1

Följande utspelar sig 1 Mars, mellan 11:00 och 12:00.
Statsministern, som Jack är direkt underställd, har utlyst kalas för den yngsta medlemmen i barnutskottet. Flertalet ledamöter från andra regeringar kommer att deltaga på tillställningen. Jack går undercover och träder in i rollen som pappa under festligheterna för att söka ledtrådar till vem som ligger bakom konspirationen.

31 dagar kvar till KS översätts till danska...
IMG_20250301_114834~2.jpg

Tillbaka
Topp