Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hmm. Hur är det med handleden…tom?![]()
Återfunnen! Är med i matchen
Är det du som betalt in 134pengar till MSD??Ingen chans att jag klarar detta i år.
@Mic1, @roosterman
Hur mycket måste man betala för att spärra @Glantzen från att tagga mig i tråden?![]()
Självklart!Hmm. Hur är det med handleden…tom?![]()
Måste få ut min 9000CDE i år!!!Tar en kaffe och givetvis lite Saab lektyr
![]()
Känner viss tillförsikt till att dag ett kommer klaras någorlunda![]()
Hur länge har du stått på listan hos AD?Måste få ut min 9000CDE i år!!!
Du är med, har lagt till dig i listan![]()
Ignorefunktionen är gratis men för en hundring till Min Stora Dag klappar jag till honom ocksåIngen chans att jag klarar detta i år.
@Mic1, @roosterman
Hur mycket måste man betala för att spärra @Glantzen från att tagga mig i tråden?![]()
Jag ÄR ADHur länge har du stått på listan hos AD?![]()
Är det du som betalt in 134pengar till MSD??![]()
Ignorefunktionen är gratis men för en hundring till Min Stora Dag klappar jag till honom också
Magi! Såg en Saab Turbo klocka på auktion för ett tag sen, slog ju tyvärr inte till men kanske något för mars 26 att ha en saab-klubb.Tar en kaffe och givetvis lite Saab lektyr
![]()
Känner viss tillförsikt till att dag ett kommer klaras någorlunda![]()
Måste få ut min 9000CDE i år!!!
Givevis skall italiensk lyx bäras till din ära min bäste Herre @Lapo Elkann .Haha, oerhört hedrande av flipparn! Ett mkt lämpligt val av klocka dessutom…
Mycket bra idéMagi! Såg en Saab Turbo klocka på auktion för ett tag sen, slog ju tyvärr inte till men kanske något för mars 26 att ha en saab-klubb.
Kanske också borde lugna mig med uttalanden om nästa år dag 1 på min första OWG men moralen är hög just nu!
Vajert!! Hejar helt klart på dig i år!Självklart!
Hur många klockor har du använt idag och vad har du på dig just nu?Vill absolut inte ignorera @Glantzen, bara hindra honom att påminna mig om Owg existens
Såg den där Muahuhahahuhahuha's insättning innan.
Förutom att trigga OCDer så var det bara för sakens skull va?? För inte var det en anmälan?![]()
Utan att avslöja för mycket så kan @Muahahahahhaaaa vara anmäld under ett annat nick men gillar att se ojämna siffror.....Tror att det var en anmälan från @MoHaha
Rätt klocka?Lite sen incheckning, men nu har jag rätt klocka på armen! Revue-Sport Centenaire från 1953 då Revue firade 100 år. Har ett legendariskt 30mm kaliber 81 under locket. Mer om detta under månaden som kommer. Idag på Baldwin-länk!![]()
![]()
Nej, men ingen alls ett tag;-)Rätt klocka?
Har du burit fler idag?![]()