Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Puh! Blev lite orolig ett tag!Väldigt underligt, du ligger dock med i den officiella deltagarlistan så måste ha fallit bort på nåt sättLagt till dig i inlägget nu
![]()
Dag 3. Checkar in. Bakgrund i dag, Aktiebrev Fermenta![]()
jävlar va trevlig din 1521 är, blir sugen på att släga på mig min blå, men det går ju inte![]()
![]()
Det är inte det minsta svårt att vilja ha på sig dennaidag på nytt gummi. Det enda som är lite svårt med owgm är att vara helt trogen.. dök upp en flatlink till aquascaphen och suget att vara lite otrogen växer.. en snabbis räknas väl inte?
![]()
Det är en limiterad utgåva med index från storebror matic, bezeln är pyttelite annorlunda också som herr squale @MaBr påpekade. Gjordes 35 exemplar år 2012 så den var inte helt enkel att leta rätt på!jävlar va trevlig din 1521 är, blir sugen på att släga på mig min blå, men det går ju inteVad är det för special tavla på din? Förstår att det inte är det minsta svårt att köra OWG med den
![]()
Ja det ser jag nu, endast en applicerad lumeplupp. Väldigt trevlig må jag säga, hojta till om den ska lämnaDet är en limiterad utgåva med index från storebror matic, bezeln är pyttelite annorlunda också som herr squale @MaBr påpekade. Gjordes 35 exemplar år 2012 så den var inte helt enkel att leta rätt på!
Stackars den uppe till höger som inte fick vara medTog bara 25 minuter att få till den här bilden.
![]()
![]()
Känner du igen dig?Kollar på TV. På 8:an så finns det program som heter Extrema Samlare, sjukt underhållande program om HORDERS…
![]()
Gripen gillar vi![]()
Vissa dagar får man köra lastbil på jobbet. Får man dessutom sätta sig bakom det där emblemet är det en bra dag eller vad säger @roosterman ?
Sen incheckning men hann bara ta en bild på färjan och mobil bakom ratten är oansvarigt!
Har du klarat en hel dag utan att tappa bort den?Middag!
![]()
Stackars den uppe till höger som inte fick vara med![]()
Kom ihågKollar på TV. På 8:an så finns det program som heter Extrema Samlare, sjukt underhållande program om HORDERS…
![]()