• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2025

E9EEF8E5-FF2A-4AB2-AF33-C7289CF611A2.jpeg

Gokväll. Tnr 031930 Idag när jag tränade kom en mystik figur med hög hatt. Blev ett race och det såg ut som fladderlappen var inblandad.Dock svårfotat...
IMG_4180.jpeg

men nu sitter indisk kvällsspis bra väl hemma. Ha’re bäst//🧐

Senast ändrad:
Följande utspelar sig 3 Mars mellan 20:00 och 21:00
Statsministern ligger just nu i hårda förhandlingar med ena halvan av barnutskottet. Jack Bauer tar tillfället i akt se över sin materiel och eventuellt komplettera med det som saknas hos välkänd leverantör.

29 dagar kvar...
IMG_20250303_200820~2.jpg

IMG_4709.jpeg

IMG_4707.jpeg

Det är inte det minsta svårt att vilja ha på sig denna 🥰 idag på nytt gummi. Det enda som är lite svårt med owgm är att vara helt trogen.. dök upp en flatlink till aquascaphen och suget att vara lite otrogen växer.. en snabbis räknas väl inte? 😬

IMG_4708.jpeg
jävlar va trevlig din 1521 är, blir sugen på att släga på mig min blå, men det går ju inte :rolleyes: Vad är det för special tavla på din? Förstår att det inte är det minsta svårt att köra OWG med den 😅

jävlar va trevlig din 1521 är, blir sugen på att släga på mig min blå, men det går ju inte :rolleyes: Vad är det för special tavla på din? Förstår att det inte är det minsta svårt att köra OWG med den 😅
Det är en limiterad utgåva med index från storebror matic, bezeln är pyttelite annorlunda också som herr squale @MaBr påpekade. Gjordes 35 exemplar år 2012 så den var inte helt enkel att leta rätt på!

Tillbaka
Topp