• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2025

Dag 4:2
Besök av urbutik kan väl inte skada?
Personalen hade inte hört talas om OWG och mottog ingen beställning på stålrolex inte för att det var aktuellt men ändå. Hänvisades bryskt men bestämt till pöbelsektionen. 🥲
1000013260.jpg

1000013261.jpg

Idag var det total mismatch mellan klocka och skjorta. Men men, det lär ju uppstå ett antal gånger under mars.
Eller hur gör ni? Väljer ni kläder efter klocka, nu när ni inte kan välja klocka?
IMG_1048.jpeg
Jag har valt en klocka som är lite allround, så det känns oftast rätt okej ihop med resten. Men jag försöker lägga lite större fokus på resten, manschettknappar, slips, skjorta och byxor.
🤔
...Så kanske är det egentligen som vanligt, minus klockan.

Dag 4:3
En tid utan mobilkameror där man(jag) drömde om lyxtelefoner som slutade med läsning i tidningen mobil.
Vi snackar före millenium 2 med nöd och näppe måhända men ändå. Nokia 8850 kom i min ägo många år senare, ungefär lika nödvändigt som att inneha 10-tals armbandsur. Men hur är känslan då? "Najs" som legenden Mikael Nilsson hade sagt trots avsaknaden av en "josstick"

Foto: Samsung Galaxy S23
1000013286.jpg

Foto: Samsung Galaxy S10
1000013287.jpg

Tillbaka
Topp