Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Gillar lägetIdag var det total mismatch mellan klocka och skjorta. Men men, det lär ju uppstå ett antal gånger under mars.
Eller hur gör ni? Väljer ni kläder efter klocka, nu när ni inte kan välja klocka?
![]()
Jag har valt en klocka som är lite allround, så det känns oftast rätt okej ihop med resten. Men jag försöker lägga lite större fokus på resten, manschettknappar, slips, skjorta och byxor.Idag var det total mismatch mellan klocka och skjorta. Men men, det lär ju uppstå ett antal gånger under mars.
Eller hur gör ni? Väljer ni kläder efter klocka, nu när ni inte kan välja klocka?
![]()
Tycker personligen det är snyggaste klockan som är med, svag för dom digitala Omega också, men denna är jäkligt Nice. Vad är det för storlek på den?Dag 4 rasslade iväg snabbt och lätt!
Ikväll tänkte jag försöka bläddra istället för att scrolla, får se hur det går.
![]()