• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2025

Häjdå Macken
Vi ses imörrn

1000007553.jpg

Äntligen på väg hem igen. Klockan hänger med utan anmärkning, men bäraren är trött.
En givande aspekt med OWGM är att man lär känna sin klocka bättre när man bär den så pass länge i sträck. Jag har redan börjat lägga märke till några saker som jag inte har tänkt på tidigare. Det blir en sammanfattning av dessa mot slutet av månaden.
Trevlig kväll vänner!

IMG_0677.jpeg

Följande utspelar sig 4 Mars mellan 17:00 och 18:00
Efter långa diskussioner med delegationen från en av europas kolonisatörer har det framkommit att greppet att översätta KS till danska kan vara ett villospår för att dölja det riktiga attentatet? Bauers telefon har visat sig vara avlyssnad, ny telefon införskaffad! Jakten på sanningen går vidare!

28 dagar kvar...
IMG_20250304_174704~2.jpg

Senast ändrad:
Du har missförstått det hela @Bud66 man ska checka in i denna tråden. Men oavsett så är jag mäkta avundsjuk. Med dessa aktiviteter är det en baggis att glömma bort vad som sitter på handleden! ☀️
tempImageidd9ur.jpg

Jaja, OWG Seikon sitter på armen. Tänkte bara dela dagens lunchview från Punta Indren i Gressoney. Vi sitter på ca 3300möh på detta ställe. Helt själva.
Utsikten svider inte:)

Tillbaka
Topp