• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2025

IMG_4836.jpeg

Gokväll.Tnr112009. Nyss hemma från stallet å nu väntar en varm och mustig tomatsoppa på köksbordet….
133743A0-0037-40E6-A6BC-AB5F061A8025.jpeg

och varför är alltid min hoppsadel längs in och högst upp i sadelkammaren när kusen å jag skall hoppträna. Ha’re bäst//🧐

Senast ändrad:
Pillade lite med bandbyten i lådan, det danar karaktären tänkte jag. Kom till den Tissot jag först tänkt ha i owgm, drog upp den och häpp, där gängade kronan av sig! 😳
1000015901.jpg
1000015905.jpg
Vadå?! Du satte liksom bara på den på handleden och då ramlade kronan av?
Mord = Fail-tråden kan jag tycka!
Hur många tror vi har fuskat hittills iår? Nog har vi några som rååååkat testa en annan klocka men mörkat det 🧐
100%. Kolla bara på @herr_ferrum här ovanför. Provar klockor så aggressivt så delarna flyger till höger och vänster 🤷🏼‍♂️
Själv kan jag svära på mina barns liv att jag endast haft min gs på armen. Swear to god

Dag 11:3
Segeltyg åkte på ikväll.
Men höjdpunkten var ändå att pilla med en Nokia N92 från 2005 och läsa gamla artiklar från mobil.se
Den har bland annat inbyggd digital-tv dock med en standard som endast testades en period i stockholm.
Men många andra europeiska länder hade sändningar.

Foto: Samsung Galaxy S23
1000013498.jpg

Foto: Nokia N92
1000013499.jpg

Foto: Samsung Galaxy S10
1000013500.jpg

Senast ändrad:
tempImage3DFPTO.jpg

Som vanligt, så här dags, väntar jag på kaffet. Som inte kommer fort nog känns det som. Idag så är det dag 12. Satte på ett grönt RAF-Nato dagen till ära.
(edit: eftersom det suger i "byta klockatarmen" gick jag nyss in snabbt och kvickt på CNS WB och beställde 9st nya nato... Så det blir någon ändring iaf..Det här med OWG är fantamej svårare än vad jag trodde:))

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp