• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2025

308CD5EE-20C4-4C11-9966-1CAF418417E6.jpeg

Tnr:260923. Lite kundvagnshäng nu på förmiddagen å flappen gör tydligen avstämmning avseende sina månadsräkningar . Ha’re bäst//🧐

Senast ändrad:
Vänta va?? Har jag åkt ut eller?🤪
Äsch, jag minns knappt vilken OWG-klocka jag valde, den är ju såld för längesen😅
Vill du att vi ska påminna dig? 😛😅
Alla som anmält sig och åkt ut är väl egentligen fortfarande deltagare. Även om vi inte är OWG längre? 😉

Ps.
Dagens frihetshandling.
IMG_8444.jpeg
Har man åkt så får nu ju en helt egen tråd 😉 borde räcka gott för er som inte har någon självbevarelsedrift 🤣
Tycker @Mic1 får styra upp lite här 😅
Eller är det dåligt drag i fail-tråden och ni önskar det var samma känsla som här? 😮

Av de tre banden jag köpte som förberdelse har detta suttit på mer än halva tiden tror jag. Och jag ser ingen större anledning att byta till något av de andra.

Detta är ett billigt från Amazon, extremt mjukt och följsamt. Synd att det 18mm bara, men jag tror att jag skall köpa ett 20mm så att jag har. Även om jag inte riktigt har någon klocka jag tycker passar med ett sådant....
PXL_20250326_114513386.MP.jpg

Detta för övrigt:

Tillbaka
Topp