• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2025

Må bli sol idag men vi fortsätter med orange 😎
IMG_3097.jpeg
Trevlig kronograf det där!
🚨@Mic1 🚨

88D23497-4B20-4869-B8C7-236DE7A13693.jpeg

Tnr:270818. Då var det dax å nu är det gjort. Byta gasolflaska till grillen .Tur att det finns ”gasolautomat” i närheten. Flappen är i full gång redan med grillen som synes, men vems förkläde har han lånat? Ha’re bäst//🧐

Senast ändrad:
Jag googlade på Clubhouse.

IMG_1289.jpeg
Funkar alldeles utmärkt att använda ändå. Igår var vi 12-14st som tjötade klockor i nästan 1,5 timmar 😃
Många fina tips från @Bud66 hur man öppnar och servar en äkta kinesisk TV-klocka tex 😁
Så till annat så kör vi varje onsdag kl 21 där alla är välkomna att vara med.

OCH NU PÅ MÅNDAG KÖR VI UPPESITTARKVÄLL FRAM TILL MIDNATT FÖR ATT RUNDA AV OWGM:D
Liveprisutdelning för förtjänstfulla insatser under månaden kommer hållas .

Haha vafan! Reagerade häromdagen på att färgerna verkade skifta på din klocka så kollade tillbaka lite, men tänkte sen att det bara var bilderna som hade lite filter så därav färgskiftningar 😅 Well played!
Haha! Jag började med ett svart-vit filter för att se om någon reagerade. Successivt så fick mer färger komma fram. För att försöka vara extra tydlig så tog jag till ett orange band

Ingen scam 😍
Jag var helt öppen med upplagda bilder. Sen att ingen noterade att det ”roterades” färger på en likadan boett får ligga på er, kära vänner

Först när kronograf-komplikationen försvann så vaknade ni till 😆
Nämen fy fanken vilken rackare, du har växlat mellan två Tudorkronografer (fler?) !!
Tudor som Tudor.
Meen @Mic1 på honom nu!! 🚨🚨

Haha! Jag började med ett svart-vit filter för att se om någon reagerade. Successivt så fick mer färger komma fram. För att försöka vara extra tydlig så tog jag till ett orange band

Nämen fy fanken vilken rackare, du har växlat mellan två Tudorkronografer (fler?) !!
Tudor som Tudor.
Meen @Mic1 på honom nu!! 🚨🚨

Mic och alla andra har sovit här.

Men alltså att faila med en likadan klocka....wow. Borde rendera i en dubbel-slap från flappen minst 😂 Och att dessutom vara sneaky om det 😜

Tillbaka
Topp