Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tycker Batman förtjänar en slap som blev så lurad att han stod med brallorna vid fotknölarna medans @Back levde det härliga Fail-livet![]()
Tycker Batman förtjänar en slap som blev så lurad att han stod med brallorna vid fotknölarna medans @Back levde det härliga Fail-livet![]()
Ja du har ju helt rätt.Tjuvstart!![]()
Bara glida runt på alla inneklubbar sen och kränga dem där. Ser som gjorda ut för colombiansk dessertIkväll gör vi små silverskedar istället...
![]()
Dom är beställda till en av studentnationerna i stan. Lite oklart vad de innebär, men de kommer att användas som broscher.Bara glida runt på alla inneklubbar sen och kränga dem där. Ser som gjorda ut för colombiansk dessert![]()
Men det är du ju... eller var iallafall. BACKMAN![]()
All this attention makes me feel like…
![]()
Kände mig klar 2016 efter sista konserten den gången. Spelade de något oväntat ikväll?![]()
Tror vi att det va sista gången någonsin på scen?
Här kommer en risig bild men den skvallrar om att det inte är så långt kvar av mars. Går ju som på räls detta!
![]()
Inga kioskvältare enligt mig, dem verkar ha ändrat setlist lite mellan kvällarna så det är väl skoj för dem som går fler kvällar men trist att dem inte körde döda vinkeln. Gjorde dem igår och en favorit för mig men tycker konserten höll bra nivå ändå!Kände mig klar 2016 efter sista konserten den gången. Spelade de något oväntat ikväll?
Beror på om man säger 24:00 eller 00:00Nuså borde jag väl kunna vara med på rätt dag
#Guldkant![]()
![]()