• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2025

Från: anonym
Till: @Back
IMG_0432.jpeg

IMG_3119.gif

702E7171-68A2-4C6B-8B83-37F41319B16D.jpeg

Gokväll. Tnr:271923. Nyss hemkommen från lite mingel å tittat på ett gäng nice cars. Självklart fanns det också breitlingklockor att se. Nu blir det att läsa lite i nykommen tidning Ha’re bäst//🧐

Senast ändrad:
Jag är inne på mitt fjärde owgm-år och ärligt talat. Det här har varit det enklaste året hittills. Detta trots en tråkigare och billigaste klockan jag kört på owgm. Kan det vara mecaquartzen som gör det? Jag har inte behövt ställa tiden en enda gång. Jag har inte saknat den roterade bezeln som jag vanligtvis älskar på mina dykare. Ja nu är snart 27 mars över och vi närmar oss 1 april och möjligheten att bära vilken klocka jag vill. Det ska ändå bli skönt.
IMG_7275_VSCO.jpeg

Dag 27:1
Inte ensam om att vara trött läser jag.
Men en välklickande flip piggar upp med teknik före sin tid. TFT-skärm, högtalartelefon samt kamera även om den inte var bättre förr. Att skicka bilden vidare via infraröd port känns mäktigt. Panasonic GD87 är namnet och varumärket som skriker japan har en speciell plats i mitt hjärta. Numera är det mer fokus på japanska klockor av förklarliga skäl men deras kultur skiner igenom oavsett.

Foto: Samsung Galaxy S23
1000013874.jpg

Foto: Panasonic GD87
1000013875.jpg

Foto: Samsung Galaxy S10
1000013876.jpg

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp