• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Utsatt för väpnat rån i hemmet

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Fy vad hemskt!

KS kommer bli tråkigare utan dina bidrag, men en sådan här dag känns det som att det kvittar. Att du och din familj drabbats så pga klockhobbyn är ofattbart, orättvist och oacceptabelt.

Ta hand om er!

Vidrigt! Har själv haft inbrott men det är ju inte jämförbart med detta! Hoppas att allt löser sig till det bästa för dig och familjen!

Ingen som inte varit med om samma sak, kan förstå helt och fullt hur ni mår efter detta trauma. Det är så sorgligt. Hoppas ni får bra hjälp. Får du någonsin veta hur de lyckades identifiera dig, får du gärna berätta så kanske det kan hjälpa andra att skydda sig. Mina tankar går till dig och din familj. Jag önskar ni ska kunna känna trygghet och tillit igen. Du har berikat forumet med god smak och ödmjukhet. Den kombon har gjort intryck.

Fy för djävulen! Jag beklagar och hoppas ni får den stöd och hjälp ni behöver för att ta er igenom det här.

Hoppas även polisen får tag i kräket och att han får duktigt med stryk i fängelset.

Helvete vad tråkigt att läsa. Vet inte riktigt vad man ska säga. Beklagar verkligen. Hoppas att du och din familj hittar trygghet igen snart. Har verkligen uppskattat dig här på forumet. Ta hand om er. Familjen är viktigast.

Svårt att finna ord för det inträffade, finns verkligen riktigt ruttna människor. Tänker på dig, din fru & barn, vilken hemsk situation att befinna sig i.
Ta hand om er, hoppas verkligen att ni ska kunna känna tillförsikt igen, i framtiden och att ni kan hela er efter detta.

Helt jävla ofattbart vad det finns för kräk där ute!:mad::mad::mad:
Hoppas du och din familj ändå är oskadda om än rejält skärrade:heart:
Klockforumet finns här för dig:heart:

Fyfan beklagar verkligen det som hänt... värsta tänkbara för en familjefar och jag hoppas verkligen ni får det stöd och hjälp som behöva efter något sådant.

Fyfan. Vidriga människor verkar det finnas gott om..

Ta hand om dig och familjen! Hoppas verkligen att ni finner trygghet igen!

Om det kräket läser detta forum hoppas jag du känner igen dig och mår så jävla illa som det bara går att må!

Fruktansvärt ledsam läsning. Kan inte ens börja föreställa mig hur oerhört hemsk en sån upplevelse måste vara. Önskar dig och din familj allt gott. Ta hand om er!

Fy fan! Lider med dig och din familj, ett fruktansvärt övertramp där man ska känna sig som tryggast. Så sorgligt att berövas på trygghet och glädjen från en hobby, som vi fått se i dina otroligt genomarbetade inlägg och annonser.
Sköt om dig/er och lycka till!

Fruktansvärt att behöva utsättas för detta. :( Dina alltid välformulerade, vänliga och gentlemannamässiga inlägg har varit en stor del av KS. Ta hand om er.

Jag blir jätteledsen att läsa det här :( jag hoppas att de ansvariga ställs inför rätta och att ni hittar en väg att gå vidare utan att tyngas av denna engångshändelse. :heart:

Fy satan så illa berörd man blir av att läsa om sånt här. Hoppas ni får det stöd ni behöver för att komma tillbaka till livet och glädjen igen :heart:

Jag blir ledsen när jag läser detta, hoppas att ni repar er och att polisen tar hand om brottslingen.:(

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp