• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Utsatt för väpnat rån i hemmet

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

eriksson850

Carpe Diem certifierad medlem
2-Faktor
Usch fy tusan vad vidrigt! Jag kan inte ens föreställa mig känslan... önskar dig och din familj lycka till och hoppas ni kan bearbeta det som hänt och klara av att gå vidare.
 

leiden

Rolex
Som förälder får jag en djupt olustig känsla i kroppen av att läsa om denna hemska händelse! Beklagar verkligen att det här har drabbat er och jag hoppas att du och din familj återhämtar er och att ni snart kan leva ett normalt liv igen.
 

sjökvist

<—Axel Nilson
beklagar å det djupaste, sån här läsning får en att bli heligt förbannad, hoppas kräken åker dit fort och att straffet blir en mardröm
 

Geparden

Audemars
Oerhört beklagligt. Intrång och hot i den personliga sfären är riktigt, riktigt obehagligt..
Ta hand om dig och de dina
 

NDJD

Cartier
2-Faktor
Usch och fy.
Kan inte ens föreställa mig vad ni går igenom.
Otroligt tråkigt att läsa och jag hoppas att ni kan skaka av er detta fruktansvärda så fort som möjligt.

Tanken på att det hänger banditer här har givetvis funnits men nu har det tyvärr blivit bekräftat.
Nu håller vi tummarna för att yngryggen grips och får det straff han förtjänar.
 

MAGNETO

Omega
Fruktansvärt! Jag kan inte ens föreställa mig känslan. Förstår att du vill sälja av dig dina resterande klockor men jag hoppas att du en dag återupptar samlandet. Du och dina klockbilder kommer vara extremt saknade här på forumet!
 

Sonnyboy

Audemars
2-Faktor
Fy för FAN en sån jävla råtta som våldför sig på din familj och barn för några ynka cash! Det är verkligen tråkigt att läsa om denna fruktansvärda nyhet.

Jag hoppas att du och din familj kan ta er igenom denna händelse stärkta tillsammans och att ni inte låter rädsla kuva era liv framöver! Jag fick aldrig chans att läsa dina inlägg, ny medlem som jag är, men det råder ju inget tvivel om att du har gjort ett djupt intryck på dina vänner här på forumet.

En klen tröst i sammanhanget är kanske att råttan förmodligen har lämnat efter sig en del digitala spår bakom sig eftersom han hade ingående kunskap om din samling. Hoppas att det räcker till att dra åt säcken så att skadedjuret kan buras in.

God bättring till er alla!
 

UNO

Panerai
Fy, jag blev spontanrånad hemma i porten på Södermalm 2005 och åkte på rejält med däng. Tur i oturen gick jag redan i terapi efter cancern och under några veckor flyttades s a s fokus i dom samtalen vilket hjälpte mycket.
Kort sagt, tveka inte att söka hjälp och ta också er omaket att känna efter om du, din familj uppnår alians med terapeuten, om inte kan man behöva byta.
 
Senast ändrad:

Jax

Cartier
Tyvärrr saknar vissa individer helt respekt för andra.
Hoppas du och din familj kan återfå er trygghet så småningom.
 

JB_XII

Rolex
Det gör ont i mig när jag läser ditt inlägg. Det vittnar om en osäkerhet i vår vardag som är skrämmande.
Mina tankar går till dig och din familj. Jag hoppas ni kommer starka ut ur detta ❤
 

Andersml

Audemars
2-Faktor
Jag lider med er och mår illa av att läsa vad som hänt er! Ta hand om er och försök komma tilllbaka till ett normalt liv igen❤️

Dina trevliga inlägg och fina bilder och glada humör kommer vi alla att sakna.
 

coal

Omega
2-Faktor
Extremt trist att läsa detta, vet knappt vad jag ska säga.. Att det finns såna jävla idioter som inte fattar bättre.
Dina bilder och informativa inlägg har inspirerat. Ta hand om familjen, hoppas ni mår bättre snart.
 

dalle

Panerai
2-Faktor
Finner inte ord. Blir så sjukt arg och äcklad! Att man dessutom har mage att göra så mot ett barn...
Ta hand om er! :heart:
 

Ville_W

Rolex
2-Faktor
Svårt att sätta ord till detta och ledsamt och tragiskt att det ska behöva hända. Hoppas våra gemensamma tankar till stöd kan vara hjälp att gå vidare.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp