• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vägen till Aten!

Matts

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Det går ju i en jäkla hastighet nu, födda -66 i Stockholm. Snart min tur!!

Tillbaka till p-day så har jag lite svårt att blint boka ett 5-stjärnigt centralt i Aten utan en liten fingervisning om kostnaden. Kollade lite och hittade två nätter från 3500-11500 pix på femstjärniga hotell centralt i Aten.
 

Caravelle33

Vacheron
Då var första steget mot Athen taget. Steg två blir den 17/6.
25D6A6A3-1419-4DD0-BCDD-6722A4A039D7.jpeg
 

Matts

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Första sprutan bokad!

Hur ligger ni till med P-day. Någon som betalat eller fått någon mer info om hotell?
 

Norrland

Vacheron
2-Faktor
Första sprutan bokad!

Hur ligger ni till med P-day. Någon som betalat eller fått någon mer info om hotell?
Jag har avvaktat med betalning men funderar på att skicka anmälningsavgiften under veckan, resten känns inte så bråttom... enl Mårten fr Danmark så fanns det en avboknings policy men han var osäker på exakt hur den såg ut då han inte fått den skriftligt.
 

Matts

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Kollar lite flyg och verkar svårt att hitta några vettiga tider med SAS, åtminstone om man ska dit på fredag och hem på söndag. Någon som har tips på något vettigt alternativ?
 

Matts

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Jo jag hittar något liknande men blir ju kanske lite segt att vara incheckad och klar vid 11.30 dagen efter.
 

Matts

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Nu börjar det likna något, Morf flyger ju som handbagage men vi andra kanske ska styra upp något gemensamt?
 

Matts

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Tänkte mest att du har lite kontakter inom flygvärlden och åker på lite lediga stolar å så. Inte att du har ett handtag på ryggen:)
 

metamorfos

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
De postade nyss detta i p.com gruppen

We truly understand everyone’s concerns regarding travelling abroad and vaccination progress is different in every country.
The timetable for PDay announcements, registrations, payments etc. has been pushed back by us after serious consideration on the pandemic and because health & safety is our top priority.
The deadline for registrations was set for June 15th and cannot be pushed back later than that as things need to be organized and decisions have to been made. One of the most important reason for that concerns the hotel. It is 5-star hotel which can accommodate us all but will not hold the rooms for any longer. Do not forget that September-October is still considered as high season in Athens and given the situation most of nice hotels are already more that half-full for then.
Our willingness is to organize an unforgettable event in one of the world’s most important capitals.
Guys let’s make this happen!!

Så man har lite extra tid på sig, typ jag som drar fötterna bakom mig i detta.
 

Matts

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Jag har inte heller betalat ännu, skulle tagit första sprutan idag men ligger nu däckad med skiten sen i måndags.

Någon som lyckats lista ut någon prisbild på hotellet?
 

Caravelle33

Vacheron
Kan meddela att ingen på flygplatsen i Athen var intresserad av att titta på mitt covid reseintyg. Däremot ville dom se PLF, passenger locator form, ingen kollade informationen i det utan bara att vi hade ett.
 

Caravelle33

Vacheron
Jag har haft en mycket trevlig kväll tillsammans med Spiros Gerogiannopoulos och hans hustru. Tyvärr @Matts så har jag glömt vad hotellet hette, han ville först inte riktigt släppa det. Det är ett superevent planerat med Panerai på fredagen men det kräver 100 bekräftade deltagare. I dagsläget är dom uppe i 70 så vi får betala in snarast för det här är något ni vill vara med om, tyvärr kan jag inte berätta mer. Dom har varit mycket seriösa i sin planering och det här kan lätt bli den mest spektakulära P-day någonsin! JMP vill också att den här dagen blir speciell så ni som kommer har mycket att se fram emot. In och betala, redan i morgon!
 

Caravelle33

Vacheron
Spiros skickade precis hotellet
 

azcii

Patek
2-Faktor
Jag har haft en mycket trevlig kväll tillsammans med Spiros Gerogiannopoulos och hans hustru. Tyvärr @Matts så har jag glömt vad hotellet hette, han ville först inte riktigt släppa det. Det är ett superevent planerat med Panerai på fredagen men det kräver 100 bekräftade deltagare. I dagsläget är dom uppe i 70 så vi får betala in snarast för det här är något ni vill vara med om, tyvärr kan jag inte berätta mer. Dom har varit mycket seriösa i sin planering och det här kan lätt bli den mest spektakulära P-day någonsin! JMP vill också att den här dagen blir speciell så ni som kommer har mycket att se fram emot. In och betala, redan i morgon!
Låter riktigt spännande! Synd att jag inte kan vara med denna gång.
 

metamorfos

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Jag har haft en mycket trevlig kväll tillsammans med Spiros Gerogiannopoulos och hans hustru. Tyvärr @Matts så har jag glömt vad hotellet hette, han ville först inte riktigt släppa det. Det är ett superevent planerat med Panerai på fredagen men det kräver 100 bekräftade deltagare. I dagsläget är dom uppe i 70 så vi får betala in snarast för det här är något ni vill vara med om, tyvärr kan jag inte berätta mer. Dom har varit mycket seriösa i sin planering och det här kan lätt bli den mest spektakulära P-day någonsin! JMP vill också att den här dagen blir speciell så ni som kommer har mycket att se fram emot. In och betala, redan i morgon!

Jag drar mig lite för att boka osv med den rådande pandemin. Vore intressant att veta ifrån organisatörerna hur de ser på avbokningar gällande om man får kalla fötter.
 
Topp