• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vägen till Aten!

Caravelle33

Vacheron
Gällande pandemin så tror jag Grekland har kommit längre med vaccinering än tex Sverige. Ännu så länge så krävs munskydd överallt och det är mycket poliser ute som ser till att dom används.
Jag drar mig lite för att boka osv med den rådande pandemin. Vore intressant att veta ifrån organisatörerna hur de ser på avbokningar gällande om man får kalla fötter.
Hi Erik, i saw your message but I could not answer, cause I’m on duty!😃
Of course there is a refund policy, until 15 of June is full refund, until 8 of August 70% refund
But for more info please tell him to contact with Socratis, our agent, in the mail we have already post in the registration form.
Regards
Spiros
 

oddface

Panerai
2-Faktor
6DEFC66C-232F-4394-B446-9EA61423ECFB.jpeg
Jag är också betald nu 👍
 

Palenkovich

Patek
2-Faktor
Det drar onekligen ihop sig.. Spiros skrev nu att de förlänger tiden med några dagar till..

Vilka har inte pyntat än? Utöver mig..
 

metamorfos

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Hotellet är Hotel Divani Palace Acropolis (5*) och kostar 140 eller 160 EUR per natt beroende på singel eller dubbelrum.

Agenturen sa också att det finns rum kvar.
 

Caravelle33

Vacheron
Bokat! Dock ej via dom eftersom jag trots fråga ej fick svar på avbokningspolicy. Dom ville också ha betalt i förväg via överföring. Bokade istället via SAS och betalar på plats med SAS/AMEX. Bokningen generade 623 EuroBonus poäng plus det som kommer från AMEX. Kostade 3197kr för 2 nätter.
 

oddface

Panerai
2-Faktor
Fan va grymt! Rejält avis men jag får följa er på avstånd... har ju fått båda en hel del sista veckorna så jag får inte klaga. Nästa år ska jag åka!

FÖRSLAG! Skapa en P-day 2021 tråd och bomba oss med trevliga bilder och info 🙂
Du följer ju på relativt kort avstånd i alla fall 😉
Bra idé med egen tråd 👍
 
Topp