• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Väntan på SEIKO SRPA021 aka Turtle PADI

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Kson

Patek
2-Faktor
Wristshot på din blåa?
20160727_115136.jpg
 
Yonson gör ett starkt jobb för Seiko. Jag var farligt nära att köpa en svindyr Schweitzare som enda klocka. Men just nu läser jag nästan bara om Seiko på KS. Hur har jag helt kunnat missa märkets pärlor?!
Har i ett svagt ögonblick skrivit att Seiko är klockornas motsvarighet till fotriktiga skor... Men det är lätt att gå vilse i utbudet.
Så just nu är det en SARB033 beställd. Som ska kompletteras med en dykare. Turtle eller om jag får fatt i en SKX031 i bra skick.
Och då har jag handlat 15000kr billigare än den där Swiss klockan.
Blir spännande.
Huvudattraktionen i denna tråd är iaf superläcker.
 

CaptainOats

Patek
2-Faktor
Yonson gör ett starkt jobb för Seiko. Jag var farligt nära att köpa en svindyr Schweitzare som enda klocka. Men just nu läser jag nästan bara om Seiko på KS. Hur har jag helt kunnat missa märkets pärlor?!
Har i ett svagt ögonblick skrivit att Seiko är klockornas motsvarighet till fotriktiga skor... Men det är lätt att gå vilse i utbudet.
Så just nu är det en SARB033 beställd. Som ska kompletteras med en dykare. Turtle eller om jag får fatt i en SKX031 i bra skick.
Och då har jag handlat 15000kr billigare än den där Swiss klockan.
Blir spännande.
Huvudattraktionen i denna tråd är iaf superläcker.
Inte konstigt när du bara haft Zodiac på hjärnan.

Välkommen till förnuftets hörna
:)
 

Nero13

Panerai
Pratade precis med klockmaster där säljaren sa att det kommer komma 20st till i början av oktober så att ni som vart utan denna gången kanske skall prova ringa och reservera :)
 

Nero13

Panerai
Norrköping det skulle komma 20st och klockmaster Norrköping skulle få tag på 3st. Sen vet jag inte om han menade 20till klockmaster Sverige eller om det var 20x till alla butiker som är återförsäljare.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp