SLA017
Silver
Någon annan som är på G? Någon som åkt redan?
Jag är redo!
![]()
Plockat ut ett par så dessa för nog följa med. Om den vita GS dykaren är till salu får du inte ta med den, förstått
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag är redo!
![]()
Ingen plats för PADIn i lådan ?Plockat ut ett par så dessa för nog följa med. Om den vita GS dykaren är till salu får du inte ta med den, förståttJag har också en tråkig nyhet men den kan du nog räkna ut om du tittar på bilden
![]()
Ingen plats för PADIn i lådan ?
Tappade bort?Tappade en klocka i skogen när jag plockade kantarellerSå surt.....
Jag är redo!
![]()
Är det här ni håller till. Jag sitter på tåget. Platsen bakom en tv-påspåret-Eskilstuna-kändis. Ni ser kalufsen. Ursäkta klockvalet.
![]()
Någon jävla omärkt skitklocka. Som en DW utan DW.Vad har Freddan för klocka?
100 000 euro enligt senaste budet. Låter dyrt i mina öron.Vet ni vad klockan kommer kosta? (står säkert i tråden, men jag har isåfall glömt det)
Tack för ditt svar.100 000 euro enligt senaste budet. Låter dyrt i mina öron.
Är det här ni håller till. Jag sitter på tåget. Platsen bakom en tv-påspåret-Eskilstuna-kändis. Ni ser kalufsen. Ursäkta klockvalet.
![]()
Wohoo, dom ringde mig precis! Jag var nummer 2 i kön.Tack Becks Urhandel i Norrköping!
![]()
Härligt!Wohoo, dom ringde mig precis! Jag var nummer 2 i kön.
Hoppsan!Tack Becks Urhandel i Norrköping!
![]()
Grattis! Fan jag trodde @yonsson o co var super VIP o skulle vara först utTack Becks Urhandel i Norrköping!
![]()
Vi suger lite på karamellenGrattis! Fan jag trodde @yonsson o co var super VIP o skulle vara först ut
Känns kul att KS-köpet var dom sista som fick sina istället för tvärtom
hur menar du nu?Känns kul att KS-köpet var dom sista som fick sina istället för tvärtom
Det här kan vara ett av de coolaste inläggen jag läst här på KS.Passerade "brottsplatsen" nyss så ja, jag är på väg...
![]()
Årets bildPasserade "brottsplatsen" nyss så ja, jag är på väg...
![]()
Grattis till Er alla som fått sin klocka.
En fråga hur uppfattas länken? Själv väntar jag vidare på mitt ex och håller tråden levande![]()
Har en "enkel" blå med samma länk och länken är skit tyvärr. Utgår ifrån att de har samma länk.
Grattis till Er alla som fått sin klocka.
En fråga hur uppfattas länken? Själv väntar jag vidare på mitt ex och håller tråden levande![]()