Klockmaster...Det stavas Klockmäster....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Klockmaster...Det stavas Klockmäster....
Det stavas Klockmäster....
Du får sikta på gruppköp Basel 2017.Så jävla ledsen över att jag missade det här
Hade verkligen inte en anning om att man kunde anmäla sig! Gissar att reservkön är enorm!
Så jävla ledsen över att jag missade det här
Hade verkligen inte en anning om att man kunde anmäla sig! Gissar att reservkön är enorm!
Ja, de får väl bli såDu får sikta på gruppköp Basel 2017.
Hahaha! Vänta ja ska bara kolla kontot!Du kan få köpa min för en miljard
Fler än jag som fick samtal igår?
Fler än jag som fick samtal igår?
Har du hämtat än?
Borgholm va?De gör ju saken inte lättare att ja ser loggan vart ja än vänder huvudet!!!
Stämmer bra!Borgholm va?
Finns i PADI-färger. Kommer med passande motiv typ imorgon också.@yonsson Finns det någon T-shirt typ Padi ownersclub??
Fan, glömde helt av detta. Får fixa på fredag.@yonsson Finns det någon T-shirt typ Padi ownersclub??
Näääääära nu!Waiting for the turtle...
TackSök MacRipper på instagram så kan ni se en unboxing av Padi där
Det finns ju redan en paketöppning i SeikotrådenSök MacRipper på instagram så kan ni se en unboxing av Padi där
Dock inte rörliga bilderDet finns ju redan en paketöppning i Seikotråden
Någon annan som är på G? Någon som åkt redan?
Jag är redo!
Passerade "brottsplatsen" nyss så ja, jag är på väg...