BluesmanV8
Guld
Vilken härlig och sympatisk människa du verkar vara BluesmanV8!
Tack för texten, den fick mig på bra humör!
Tack så mycket!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vilken härlig och sympatisk människa du verkar vara BluesmanV8!
Tack för texten, den fick mig på bra humör!
Kopparorm.Fast det där är väl en ödla.
ÖdlaKopparorm.
Kopparorm.
Orimlig passion för mitt fotbollslag. Jag skulle bokstavligen dö för det, och det är i princip det enda jag egentligen bryr mig om i hela världen. Jag älskar supporterkulturen och livsstilen, man blir en helt annan människa på matchdag, likt en viking på bärsärkargång. Alla problem, all bullshit i livet bara försvinner, just den dagen finns det bara en sak i hela världen som spelar roll. Den eufori och det fullkomliga vredesmod man kan uppleva av fotbollen överträffar alla andra känslor man någonsin haft.
Det är livet.
Orimlig passion för mitt fotbollslag. Jag skulle bokstavligen dö för det, och det är i princip det enda jag egentligen bryr mig om i hela världen. Jag älskar supporterkulturen och livsstilen, man blir en helt annan människa på matchdag, likt en viking på bärsärkargång. Alla problem, all bullshit i livet bara försvinner, just den dagen finns det bara en sak i hela världen som spelar roll. Den eufori och det fullkomliga vredesmod man kan uppleva av fotbollen överträffar alla andra känslor man någonsin haft.
Det är livet.
Haha, vafan. Ut & res eller något.
# Lite off topic så har jag väldigt mycket utrymme i hjärtat för våra vänner, djuren.
Been there, done that. Fortfarande inte samma sak!
Har varit på många intressanta platser runt om i världen - det är fortfarande inte samma sak!Bortamatcherna räknas inte!
Lampor skall användas !Jag glömmer nästan alltid att släcka lampor efter mig.... Min fru diggar inte det
Jag har sjukligt svårt för golvbrunnar i duschar. Fan, kräks, bajs och döda människor är inget större problem, men jag blir illamående bara jag tänker på allt äckel som finns nere i golvrunnen...
Lampor skall användas !
Har samma problem med min ;-)
Jag har faktiskt aldrig reflekterat över detVäger det upp om du hittar en död snubbe under golvbrunnen?
En död, nerspydd snubbe med bajs i brallan. Tänk på det. Lätt uppluckrad av fukten. Mmmmmyz!Jag har faktiskt aldrig reflekterat över det
Du är inte ensam Zenith. Jag tycker om att resa och gör det trots att jag avskyr att flyga.Blivit flygrädd på senare år sedan mitt kontrollbehov har vuxit till sig allt eftersom. Skitjobbigt, då jag reser flera gånger per år och gjort sedan man tittade ut från mozzan.
Du är inte ensam Zenith. Jag tycker om att resa och gör det trots att jag avskyr att flyga.
När vi tittar på resor så är jag mkt noga med flygtider och vilka bolag som kör rutten. Jag sover aldrig en blund natten före avresa och måste alltid "stärka" mig innan jag boardar. I mars skall vi på en längre tur och jag har faktiskt bokat tid hos doktorn. Jag blir sjuk av för mkt alkohol så ett litet krumelurpiller får ersätta drinkarna denna gång.
När oron är som värst tänker jag att ingen tvingar mig till detta och jag kan helt sonika vägra kliva på planet. Till mannens förtret dock. Kösta vad det kösta vill.
Skulle kunna skriva hur mkt som helst om detta men det finns reseforum för det. Hänger en hel del på sådana också.