• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vacheron Constantin-tråden

Visserligen igår, men saknar ju datum på klockan, så kan inte spela någon roll 😊

Glömde f.ö byta klocka innan träningen, brukar inte ha med denna på gymmet

IMG_4563.jpeg

Storlek på handleden? Vill minnas att det där är ej rejäl pjäs (för att vara en dressklocka) och av bilden att döma ser det fruktansvärt bra ut. Hur harmoniskt som helst.👌🏼
Drygt 18cm. Hade samma oro själv, tom när jag testade i butik, men oron är som bortblåst när jag använt den lite mer. Finns bilder bakåt i tråden från innan jag tog över den 😊

Är i Macau och gamblar, precis brevid ingången till hotellet ligger en VC butik, strövande in och till min förvåning fanns ett otroligt utbud av Overseas klockor, man kan ju heltklart konstatera att hypen är över med långa väntetider. Provade denna, grym storleksmässigt, tunn och fin, men inte helt övertygad av kompositionen i tavlan
IMG_9920.jpeg
IMG_9919.jpeg

Är i Macau och gamblar, precis brevid ingången till hotellet ligger en VC butik, strövande in och till min förvåning fanns ett otroligt utbud av Overseas klockor, man kan ju heltklart konstatera att hypen är över med långa väntetider. Provade denna, grym storleksmässigt, tunn och fin, men inte helt övertygad av kompositionen i tavlan
IMG_9920.jpeg
IMG_9919.jpeg

Den i guld med blå tavla som är reserverad 👌

IMG_9920.jpeg
IMG_9919.jpeg
Hur är priserna vs EU?

Tillbaka
Topp