Herrejävlar vilken duoBjuder på lite extra ögongodis idag tillsammans med tysken:
![]()
![]()
![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Herrejävlar vilken duoBjuder på lite extra ögongodis idag tillsammans med tysken:
![]()
![]()
![]()
![]()
WOWBjuder på lite extra ögongodis idag tillsammans med tysken:
![]()
![]()
![]()
![]()
VC väcker ett stort vill-höver-begär!Bjuder på lite extra ögongodis idag tillsammans med tysken:
![]()
![]()
![]()
![]()
Blå omöjligt. Svart va möjligt att handla för 6 månader sen... inte besökt min lokala VC AD sen dess. Gissar att de är svårare nu..Blir ju bra sugen på att sälja alla andra klockor o köpa hem en oversea!! Jäklar va snygg.
Intressant när man släpper Rolex fetischen och börjar kolla efter annat. Finns mycket kul.
ser på chrono att priset inte ser lika kul ut som hos AD..
är det någon som vet hur tillgängligheten är hos AD för en 41mm? Svart eller blå tavla..
hopplöst som det mesta idag?![]()
FiftySix Complete Calender var en riktigt trevlig överraskning. Upplevdes förvånansvärt sportig. Tror det har med boettformen att göra.
![]()
LuxuryWatches har en svart inne för 490k begagnad…Blir ju bra sugen på att sälja alla andra klockor o köpa hem en oversea!! Jäklar va snygg.
Intressant när man släpper Rolex fetischen och börjar kolla efter annat. Finns mycket kul.
ser på chrono att priset inte ser lika kul ut som hos AD..
är det någon som vet hur tillgängligheten är hos AD för en 41mm? Svart eller blå tavla..
hopplöst som det mesta idag?![]()
Mycket som har hant pa ynka 6manader. Fragade om en VCO Kronograf i hostas och det fanns i lager da. Aven rabatt erbjods...LuxuryWatches har en svart inne för 490k begagnad…
Vet att Nymans inte tar lista på den svarta längre, iaf inte utan köphistorik.
Jag frågade så ni slipperMycket som har hant pa ynka 6manader. Fragade om en VCO Kronograf i hostas och det fanns i lager da. Aven rabatt erbjods...
Men det verkar som om trehandaren ar dyrare som begagnad an kronografen?
Ser LW har andrat priset till POA pa sin VC. Eller ar 490' det pris som anges vid forfragan @Kjellhoften
Nu har jag iofs inte den längsta eller tyngsta köphistoriken hos Nymans men när jag lyssnade med min kontakt så var listan stängd tyvärr och detta är för ett par månader sedan..LuxuryWatches har en svart inne för 490k begagnad…
Vet att Nymans inte tar lista på den svarta längre, iaf inte utan köphistorik.
Tror vi att de säljs för det priset? Skyhöga efterfrågade priser på c24.Jag frågade så ni slipper![]()
Tack för båda inläggen gällande straps! Jag personligen ÄLSKAR orange och grått... så med en svart tavla hade båda funkat. Vitt kanske du kan rocka på sommarn? Känns ändå lite kaxigt.Kan ju också meddela att nu har det totalt spårat i VC boutiques också. Jag kan inte komma ihåg exakt men AP boutiques här i HK började ju bli sop-rena på klockor kanske 4-5 år sen. Visste VC tog Overseas slut under 2021 men i övrigt fanns ju mycket klockor, tex 1921 och andra fina modeller fanns att prova och köpa direkt över disk, det va helt tomt i montrarna i dag, hela butiken hade nog totalt kanske 10 klockor i alla fönster sammanlagt. Tydligen hade några kunder kommit in och lagt stora ordrar och typ sopat rent i butiken, helt sjukt, jaha så nu är VC som AP alltså, det gick fort!
Jag fick också prova vit strap, riktigt cool färgkombo, men det kändes inte rätt på mig och feminint på något vis. Så även om de matcha snyggt så avstår jag vit strap. Vad tycker ni om den kombon?![]()
![]()
Bra pris. Vad kostar originalet?
TT har gått hyfsat nyligen runt 250KSEK, ingen koll på SS och 18kBra pris. Vad kostar originalet?
Otroligt finaBjuder på lite extra ögongodis idag tillsammans med tysken:
![]()
![]()
![]()
![]()
Mitt intryck av VC är att de är brutalt mycket bättre på kundservice än diverse "kompisar" över gatan!Mycket trevlig personal och for en gangs skull en hel dros med klockor som faktiskt var tillsalu.
Tummen upp for forstklassigt bemotande.
Som natt och dag jamfort med kompisen pa andra sidan gatan
![]()
Mr porter som är ad råkade lägga upp den till försäljning för ett par månader sen. Då låg den på närmre 550k.222 is back
![]()
Hade jag haft pengarna hade jag inte tvekat.Priset känns verkligen i högsta laget, antar det är mest för att de verkar lova att producera den i väldigt små volymer (även om den inte är limited). Är väldigt splittrad om man slår till om man har "turen" att bli allokerad en klocka. Vad tycker ni andra, bra eller anus?
Den ser val trevlig ut,men det finns valdigt mycket annat man teoretiskt kan kopa for samma pengar eller mindre. Tex en Daytona Meteorit eller AP ROC pa lader.Priset känns verkligen i högsta laget, antar det är mest för att de verkar lova att producera den i väldigt små volymer (även om den inte är limited). Är väldigt splittrad om man slår till om man har "turen" att bli allokerad en klocka. Vad tycker ni andra, bra eller anus?
Den ser val trevlig ut,men det finns valdigt mycket annat man teoretiskt kan kopa for samma pengar eller mindre. Tex en Daytona Meteorit eller AP ROC pa lader.
Man maste vara valdigt mycket entusiast och handla med hjartat for att lagga dessa slantar pa en halvdressig VC tror jag. Men jag kan ju ha helt fel och avsn denna ar superhypad och saljs for langt over list.
Da kommer de vara lika omojliga som allt annat....