Hur känns den såhär några veckor in? Något du skulle ändra på? Testat några andra band?
Inga direkta invändningar mer än att jag vill ha en VC till…

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hur känns den såhär några veckor in? Något du skulle ändra på? Testat några andra band?
Inga direkta invändningar mer än att jag vill ha en VC till…![]()
Ingen som går runt med VC längre?
Jag har börjat kolla på en rad olika modeller från VC då jag känner att det börjar bli dags att slå till och införskaffa en. Jag har fått upp ögonen för Fiftysix Complete Calendar.
Är det någon som har erfarenhet av Fiftysix Complete Calendar?
Den är verkligen sjukt j*vla superbra.Jag kör lite VC då och då
![]()
Tack, glad i den får jag ju medgeDen är verkligen sjukt j*vla superbra.
Håller med, vilken ref är det?Den är verkligen sjukt j*vla superbra.
2000vHåller med, vilken ref är det?
Bra! Underskattad.
Haft en likadan. Riktigt bra faktiskt!Saknar denna emellanåt…
![]()
Otroligt underskattad! Tyckte proportionerna var grymma och länken väldigt bekvämHaft en likadan. Riktigt bra faktiskt!![]()
Den här alltså med burgundy-tavla…
![]()
![]()
FantastiskDen här alltså med burgundy-tavla…
![]()
![]()
Gillar egentligen också "låg profil" men det där var ändå rätt snyggt och passade klockan förvånansvärt bra.Idag tog jag ut klocksvängarna på jobbet med lite orange, försöker annars mest hålla låg profil med klockor där (dom som vet dom vet).
![]()
Skulle sitta fint på kontoret!La quete du temps
![]()