Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Lägg till bakfylla och konstant sömnbrist, 2012 snittade jag under tre timmar sömn per dygn under marschen.Nijmegenmarschen otränad och hyffsat nyopererad är nog det värsta jag gjort.
För er som inte vet vad det är så är det ca 160km på fyra dagar med uniform och 10kg packning nere i Nederländerna. jag vet att iaf jag och @StrawberryFields vart där nere. förhoppningsvis ett antal till.
Sett en hel del roliga klockor där nere...
Vasaloppet otränad, typ... (5 mil i benen innan).Jag är antagligen inte ensam här om att älska att röra på mig och vara utomhus. Därför undrar jag vad ni har gjort för något som ni anser är er största fysiska prestation? Spelar ingen roll om ni sprungit en mil eller nio.
Sommaren 2013 cyklade jag genom åtta länder på sju dagar mellan Oslo och London för att samla ihop pengar för ryggmärgsforskning.
Totalt blev det nästan 200 mil på sju dagar, alltså nästan en Vätternrunda om dagen, varje dag i en vecka.
Kebnekaise tillsammans med @Wollen i gassande sol och runt 30 grader. Betydligt mycket jävla jobbigare än vi hade förväntat oss. Wollen försökte muntra upp mig med en påse Zoo på vägen ner varpå jag kände för att dränka honom i en jokk. Nästa år kör vi Kilimanjaro, i ingångna och inte för små kängor.
Sthlm Maraton och bestigning av Kebnekaise
Haha du är snäppet vassare!+1 på båda! 3 st Sthlm Marathon och en mara i Nice. Jobbigast var första maran för då var jag ovan och skadad redan från start. Keb var jobbigt för det var kallt och lite läskigt med klättringen (östra leden, vintersträckningen)
Edit: ok maran 2012 var också jobbig pga vädret...
Vi var tyvärr där innan fjällstationen öppnade inför säsongen. Annars hade jag aldrig för mitt liv tältat!Haha, jag tältade inte, bodde på Fjällstationen och fjällstugor Skulle aldrig få för mig att tälta i onödan...
Jag har gjort två barn . Räknas det som fysisk prestation? Plus all träning innanKan ingen av KS kvinnliga del komma in och stänga tråden med "fött barn."?
Gjort tio barn födda samma dag. Då stänger vi tråden.Jag har gjort två barn . Räknas det som fysisk prestation? Plus all träning innan
Var det en spontan pneumotorax? Då tycker jag att du ska vara riktigt stolt över vad du presterar idag.Min ena lunga la av totalt helt plötsligt för ca 2 år sedan
Kunde då knappt gå snabbt utan att behöva stanna och pusta ut, trappor var uteslutet i typ 1 år.
Nu springer jag 5km utan problem (fortfarande 30% nedsatt lungkapacitet )
Rätt jäkla nöjd med det
Var det en spontan pneumotorax? Då tycker jag att du ska vara riktigt stolt över vad du presterar idag.
Ja, det är detsamma som lungkollaps. Punkterad lunga kallas traumatisk pneumotorax och var en av mina skador vid bilkrocken. Det du beskriver verkar inte mindre läskigt. Imponerande det du klarar med 30% bortfall. Hoppas du får full kapacitet på sikt och bra att du kämpar.Är det samma som punkterad lunga eller lungkollaps?
Nix utan nerven som styr inandningen slutade mer eller mindre att fungera
Var nog på 20 undersökningar och träffade säkert de flesta experter och ingen vet varför det skedde
Men nerven som är skadar lagar sig självt sakta
Min fru påstår också att hon har ett barn hemma hon inte har fött. Fattar inte alls vad hon menar.Jag har 3 barn utan att ha fött några, det är en ganska bra prestation.