Roffe Persson
Silver
Kika bland annonserna? Skulle gissa att det var maj el juni.Nypris är ca 60 brak, vart hittar du en ny med mer än 50% rabatterat?
Kan iofs kika jag om jag hittar och lyckas klistra in.
Mvh.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kika bland annonserna? Skulle gissa att det var maj el juni.Nypris är ca 60 brak, vart hittar du en ny med mer än 50% rabatterat?
https://klocksnack.se/threads/tag-heuer-monaco-sista-prisbump-innan-handlare.89372/Nypris är ca 60 brak, vart hittar du en ny med mer än 50% rabatterat?
Kika bland annonserna? Skulle gissa att det var maj el juni.
Kan iofs kika jag om jag hittar och lyckas klistra in.
Mvh.
Precis, då kan du inte få en för 25-30 som är ny dvs.https://klocksnack.se/threads/tag-heuer-monaco-sista-prisbump-innan-handlare.89372/
Där, den var visst köpt i april 17, men å andra sidan var den ner på 26k och inte 28...
Mvh
Av ren nyfikenhet frågar jag å min kusins vägnar. Vad är ett rimligt pris på detta ur? Ca 5 år gammal.
67k känns som lite överkant. Ganska sliten. Den ser polerad ut om man kollar Rolex-kronan på låsetHejsan gott folk!
Tänkte kolla med er ang. denna Rolex 16613 årsmodell 2002 som jag tänkt o köpa av en nära vän.
(Den har hairlines och några repor osv men har aldrig blivit polerad)
Årsmodell: 2002
Box, certifikat och kvitto finns
Senast service var för 1 år och 6 månader sen.
"Ploppen" på ringen har åkt av, så ringen behövs bytas hos verkstad, kostar 900kr.
Priset på denna klockan är 67.000kr
Bifogar lite bilder på den
Tack på förhand!
Hejsan gott folk!
Tänkte kolla med er ang. denna Rolex 16613 årsmodell 2002 som jag tänkt o köpa av en nära vän.
"Ploppen" på ringen har åkt av, så ringen behövs bytas hos verkstad, kostar 900kr.
Tack på förhand!
Den klockan, i det skicket, till det priset hade jag hoppat.67k känns som lite överkant. Ganska sliten. Den ser polerad ut om man kollar Rolex-kronan på låset
Hejsan gott folk!
Tack på förhand!
67k känns som lite överkant. Ganska sliten. Den ser polerad ut om man kollar Rolex-kronan på låset
Kronan på låsetVilken logga? Den är nog polerad åtskilliga gånger iaf på låset.
Nja, varför tror du?Ser helt off ut. Skulle säga att det är en kopia
Svårt med ironi i text, jag lär mig aldrig. Menade bara att den i princip hade försvunnit.Kronan på låset
Ser helt off ut. Skulle säga att det är en kopia
Svårt ibland ja. Precis, finns inte mycket kvar av denSvårt med ironi i text, jag lär mig aldrig. Menade bara att den i princip hade försvunnit.
Nja, varför tror du?
Skall inte det vara guld i insertet? Ser ut som vita markeringar och siffrorFörutom att hela klockan ser off ut (vilket kan vara bilden) så är det inte en chans att det är ett original insert.
Bifogar bilder så ser man tydligt skillnaden på siffrorna på insert.
Skall inte det vara guld i insertet? Ser ut som vita markeringar och siffror
Helt sant. Ska vara guld-siffor på insert. Ser skum ut jaKöper att ljussättningen kan förändra färgen på bilden. Men siffrorna är helt fel. Samt strecken är för tunna mellan minuten-index på insert.
Tavlan känns oproportionerlig. Och visarnas fäste ser helt kaos ut.
Mycket kan vara bildens kvalité. Men hela intrycket skriker fake.
Ni är nära vänner? Verkar inte speglas så mycket på prisetHejsan gott folk!
Tack på förhand!
Insert varierar och även om det skulle vara am så är inte klockan fejk. Ser inget fel på den. Dumt att skrika kopia på något som förmodligen är äkta.Ser helt off ut. Skulle säga att det är en kopia
Spretigt men 25-28
Verkade lite konstigt att siffrorna inte är guldiga, de flesta som jag har sett på youtube osv har med guld.. Han köpte den hos en relativt känd urhandlare minns jagInsert varierar och även om det skulle vara am så är inte klockan fejk. Ser inget fel på den. Dumt att skrika kopia på något som förmodligen är äkta.
Be han ta bättre bilder. Ljuset kan luras och bara för att ett insert kan vara aftermarket så blir inte hela klockan fejk för detVerkade lite konstigt att siffrorna inte är guldiga, de flesta som jag har sett på youtube osv har med guld.. Han köpte den hos en relativt känd urhandlare minns jag
Men sett som jämförelse är den iaf bra, ett år gammal i bra skick, för 26, jämfört med en 15 år gammal, med servicebehov och som har div repor och dings (naturliga bruksspår för en 15årngammal icke dressare). Frågan var inte vad en ny kostade, frågan var vad folk skulle vara villiga att betala för den 15 år gamla. Och med det som jämförelse, så drar jag slutsatsen att det inte blir många tusenlappar, trots att det går med en länk. Det är inte den hetaste modellen för de flesta.Precis, då kan du inte få en för 25-30 som är ny dvs.
Det är första "dyra" klockan för min del, så kan inte så jättemycket. Men jag var och testade den igår och allting kändes bra förutom att den var lite sliten osv med hairlines och att insert behöver bytas..Be han ta bättre bilder. Ljuset kan luras och bara för att ett insert kan vara aftermarket så blir inte hela klockan fejk för det
Köp en annan i bättre skick i ställetDet är första "dyra" klockan för min del, så kan inte så jättemycket. Men jag var och testade den igår och allting kändes bra förutom att den var lite sliten osv med hairlines och att insert behöver bytas..
Trist med en polare som har överpris för en annan polare. Move on.Det är första "dyra" klockan för min del, så kan inte så jättemycket. Men jag var och testade den igår och allting kändes bra förutom att den var lite sliten osv med hairlines och att insert behöver bytas..
Trodde att det var ett bra pris.. har inte sett någon i den prisklassen på till exempel blocket eller hos någon annan urhandlare. Vad skulle vara ett bra pris för denna i detta skicket isåfall?Trist med en polare som har överpris för en annan polare. Move on.
Köp den inte. Den är riktigt kassTrodde att det var ett bra pris.. har inte sett någon i den prisklassen på till exempel blocket eller hos någon annan urhandlare. Vad skulle vara ett bra pris för denna i detta skicket isåfall?