Ingen aning om värdet, men klockan var väldigt cool i alla fall!
Värde på denna Breguet 8818? En vän har fått den i present.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ingen aning om värdet, men klockan var väldigt cool i alla fall!
Listpriset är 370k så ja den är rätt dyr. Frågan är vad hon kan få.Ingen aning jag heller, men den ser svindyr ut. Dock trolige rätt svårsåld.
12-15kVad ör ett rimligt pris för en beg. Sinn u1 på länk?
Listpriset är 370k så ja den är rätt dyr. Frågan är vad hon kan få.
Vad har de legat på ungefär när de sålts på forumet senaste 3-4 månaderna?Haft lite tankar på att flippa en 116234 från 2015 till förmån för en 16610 eller 14060 men anar inte riktigt rätt pris för resp då det skiljer oerhört mkt på c24 och andra begagnatsidor. Den kluriga frågan är alltså rätt pris på en 116234 på superjubilee med alla tillbehör, svart tavla och romerska siffror? Pangar någon också in rätt köppris för en 16610 med SEL i vettigt skick så bjuder jag på en öl.
Min uppfattning är runt 60.000:- och uppåt för vettiga ex (16610).Haft lite tankar på att flippa en 116234 från 2015 till förmån för en 16610 eller 14060 men anar inte riktigt rätt pris för resp då det skiljer oerhört mkt på c24 och andra begagnatsidor. Den kluriga frågan är alltså rätt pris på en 116234 på superjubilee med alla tillbehör, svart tavla och romerska siffror? Pangar någon också in rätt köppris för en 16610 med SEL i vettigt skick så bjuder jag på en öl.
Vad har de legat på ungefär när de sålts på forumet senaste 3-4 månaderna?
Vad har de legat på ungefär när de sålts på forumet senaste 3-4 månaderna?
Du vet ju vad du köpte din 116234 för och annonsen ligger kvar om du inte minns.Tycker de skiljer en del så får inte ihop det riktigt men 50-55 för DJn och Suben lite beroende på servicehistorik 55-65, är det rimligt? Blev extra förvirrad när en dansk klocksida som aldrig är billig har en vettig sub för 52...
Absolut men också därför jag ställer frågan då jag fick den under 50 typ 47 eller 48 men inte ser andra säljas riktigt så billigt.Du vet ju vad du köpte din 116234 för och annonsen ligger kvar om du inte minns.
Bumpar den här då en försäljning närmar sig alltmer, inte bara i tanken.En Jaeger LeCoultre Master Compressor Memovox? Box men inget cert. Håller tiden väl inom Cosc och är allmänt fin. Givetvis finns spår av användning. Har kollat lite på C24 men det är svårt att bilda sig en uppfattning där.
Det här låter ju bara konstigt.Absolut men också därför jag ställer frågan då jag fick den under 50 typ 47 eller 48 men inte ser andra säljas riktigt så billigt.
Är ganska övertygad om att 47 är för lågt. Strax över 50 skulle jag lägga mig.Det här låter ju bara konstigt.
Du köpte den själv för ca 47. Om något borde det vara riktmärket.
Istället ställer du frågan upprepade gånger här i hopp om att någon ska värdera den högre, så du kan göra en vinst. (?).
Angående själva värdet: konfigurationen är väl bra, men med Romerska index så blir den tyvärr inte jämförbar med andra som har stick dial.
Visst finns det en målgrupp som gillar romerska index - men tyvärr är den målgruppen liten i Sverige/på KS. Värdet torde alltså vara runt 47k för din klocka.
Jag står fast vid det första jag skrev om beteendet att försöka göra en vinst - men ja, det är möjligt att värdet kan vara norr om 47. Se nedan:Är ganska övertygad om att 47 är för lågt. Strax över 50 skulle jag lägga mig.
Det här låter ju bara konstigt.
Du köpte den själv för ca 47. Om något borde det vara riktmärket.
Istället ställer du frågan upprepade gånger här i hopp om att någon ska värdera den högre, så du kan göra en vinst. (?).
Angående själva värdet: konfigurationen är väl bra, men med Romerska index så blir den tyvärr inte jämförbar med andra som har stick dial.
Visst finns det en målgrupp som gillar romerska index - men tyvärr är den målgruppen liten i Sverige/på KS. Värdet torde alltså vara runt 47k för din klocka.
Rimligt pris på denna utan tillbehör?
Tycker det känns rimligt, full set och vad det ser ut som ett väldigt fint skick.e detta verkligen rimligt?? visst med det nya urverket men det känns dyyyrt...
53knför en 16570?!
https://klocksnack.se/threads/rolex-explorer-ll-16570-polarvit-full-set.96040/
Otroligt! Kan inte förstå att det skiljer så mycket i pris.sålde en svart M serie 3186 fullset till England för ett halvår sen för 55k så 53 är absolut rimligt
hade det varit en 16710 är priset det dubbla