Drillen
Basic
Sen går det ju att diskutera hur bra det egentligen är att skita i att serva verket..
Ja, det är en annan historia. Vissa säger vart femte år andra säger när klockan stannar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sen går det ju att diskutera hur bra det egentligen är att skita i att serva verket..
Vem säger att man ska serva när den stannat?Ja, det är en annan historia. Vissa säger vart femte år andra säger när klockan stannar.
Vem säger att man ska serva när den stannat?
Den som vill byta många delar för att tjäna mycket pengar.Vem säger att man ska serva när den stannat?
Den som vill byta många delar för att tjäna mycket pengar.
Hmmm misstänker att du tror att jag svarade på ditt inlägg?Ja den är begangnad sen longines conquest vet jag inte kan i te så värst mycket om klockor
Inget att ursäkta för, ville bara vara säker på att du inte trodde jag gav dig ett svar. För övrigt vet jag inget om den klockan du posta.Jaha ursäkta mig är ny på forumet
1500kr?Vad är rimligt för denna?
https://klocksnack.se/threads/steinhart-ocean-military-eta-2824-2.32876/
Vad kostar de nya? ( Joshua3 )
Edit: Hittade den
http://www.steinhartwatches.de/en/OCEAN-one-Vintage-Military,909.html
Tjena
Jag har spanat lite på en Breitling Chronomat.
Vad uppskattar ni är rimligt att betala för en
Breitling Chronomat, ref 81.950 / B13047, pilotlänk
Bär såklart spår av användning och behöver en service.
Jag går i tankarna av att inhandla inkörsports klockornas inkörsport;
Omega Seamaster 300 M Svart Co-Axial(212.30.41.20.01.003).
Är egentligen inte jätte förtjust i att köpa saker begagnat (men kanske bäst om man inom nått år vill flippa och inte förlora så mkt pengar) så undrar vad som är ett rimligt pris för:
1. En lätt begagnad 2013-2014 (med alla tillbehör som ingår vid nyköp)
2. Ny hos AD (listpris 31.500), vad kan man förvänta sig för pris?
Ligger ute en med keramiska vridningen på köp&sälj, ta en titt på den. Betydligt mycket snyggare och lite ovanligare. Tror priset var 20k. Har sett såna gå för typ 17-18k, dock inte lika nya. För att det ändå aldrig blir som man tänkt sig så, har du kollat in Planet Ocean? Den får du för runt 25-26k i fint skick här på klocksnack.
Aha såpass, färgerna som lurades lite alltså.Aaa såg den annonsen, dock fel färg (blå..).
Japp har kollat in den, riktigt schysst klocka men tyvärr inget som faller mig i smaken rent personligt.
3300 brukar detta kosta på RobE om det inte är fråga om någon specialtavla. Tavel- och visarbyte.Är 5000 kr för ny urtavla + tavelbyte skäligt? Är en tavla till min 17014..
Hej ! Någon som vet vad en ( City automatic 25 jewels incabloc) har för värde hittar inte så mycket på nätet ? Tacksam för svar