Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Om det inte är en LV så,Strax söder om 40, eller däromkring. Har du bilder blir det lättare att uppskatta.
Hejda då poleringen om det inte är absolut nödvändigt.Okej tackar så mycket! Klockan är inne på service, kan posta lite bilder när jag får hem henne ^^
En Tudor Jumbo utan (/med noname)länk?
Hejda då poleringen om det inte är absolut nödvändigt.
Jasså, varför tycker du så? (Är inte så kunnig inom klockor, ödmjukt svar önskas)
Svår prisbild. De kostar från 20' upp till ca 65', allt beroende på skick och modell. Jag skulle mao säga att du ligger i rätt intervall för en fin. Bestäm dig för vad du föredrar, visare, sandwich tavla? Och vridring.Vad får man ge för en första generationens seamaster 300 dvs CK2913, 14755 eller 165.014?
35-40-isch för en i okej skick?
Tjena vad kan den hör vara värd? Uttagen i juli.
Är en XL
Visst samma pris nya men jag tror det är lättare att sälja en 42:a än en XL.27 - 30...XL gör inget på priset tror jag. de kostar väl samma nya?
Tänkte fråga igen
vad tror ni man kan få för en Rolex korthållare?
Oj, ursäkta. fixar en när jag kommer hemEn bild skadar inte. Det finns en massa olika varianter.
Oj, ursäkta. fixar en när jag kommer hem
Strax norr om 35 är väl troligt.Vettigt pris på en hygglig 16710 utan box/cert ?
Hej. Min far bad mig kolla upp vad det egentligen är för klocka som han har ärvt. Kollade runt lite på C24 och en liten googling, blir dock inte helt på det klara med pris. Klockan ifråga är en Omega constellation automatic chronometer i ett väldigt bra skick, med box som inte är riktigt lika fint i skicket.
YM I fullset och servad oklart år. Cirkapris?
Oklart vilket år den är ifrån. Gamla och nya? Menar du platina resp blå?Oklart om den är servad eller oklart vilket år den är ifrån? YM med gamla tavlan brukar väl ligga på upp till 41-42, nya tavlan typ 45+