poormans
Guld
Ingen koll på DJn jag länkade över?
Kollade nyss på en med svart diamant tavla och oyster från 2016 för 65k men tyckte det var lite för högt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ingen koll på DJn jag länkade över?
Jaha okej. Jag upplevde de lågt snarare. Då jag ser vanliga DJ utan diamantavlan gå i forumet för 67k.. dock va den möjligtvis 2018, men runt de priset brukar vanliga utan Diamond dial gå ut för.Kollade nyss på en med svart diamant tavla och oyster från 2016 för 65k men tyckte det var lite för högt
116234?Kollade nyss på en med svart diamant tavla och oyster från 2016 för 65k men tyckte det var lite för högt
Jag tror också det. 6234 går utan Diamond dial för ~65116234?
Trodde 116200 med diamanttavla gick för ~65
Det ligger en ute nu för typ 98 osåld..90-100' skulle jag tippa, om du vill få den såld.
Okej, men runt 90' kanske man kan få då. Beroende på skick såklart.Det ligger en ute nu för typ 98 osåld..
Jag tror det, jag hade varit villig att betala det iafOkej, men runt 90' kanske man kan få då. Beroende på skick såklart.
116234?
Trodde 116200 med diamanttavla gick för ~65
Okej! Lät spontant bara billigt då dom går för samma peng utan diamant tavlan.Ja 116234 från 2016 men på oyster
Här på K&S?Kollade nyss på en med svart diamant tavla och oyster från 2016 för 65k men tyckte det var lite för högt
NejHär på K&S?
35-40 ishSka hjälpa en vän att sälja sin Hublot, det är en Classic Fusion från Jan 17. Den är använd dagligen, men fortfarande bra skick, inga djupa repor eller så!
Vad kan en sån vara värd?
Hittar du rätt kund så kan du få allt mellan 200-300kHej!
Funderar på om det är dags att kanske sälja följande klocka men är osäker på vad som är ett rimligt pris för den?
En Rolex Submariner 16610LV F-serie från 2004 med cert och box, ägd av mig sen 2010 och ej servad under tiden jag ägt den.
Normala spår av användning och två små märken i vridringen mellan 5 och 10.
Om priset avspeglar avsaknaden av tillbehör och om klockan går som den ska så är det som vilket köp som helst. Men ”köp säljaren” och fråga varför tillbehören saknas.116610 watch only utan servicehistorik från 2010, är det att be om problem eller är det värt det om den är legit och i fint skick?
Tack för svaret, håller med!Om priset avspeglar avsaknaden av tillbehör och om klockan går som den ska så är det som vilket köp som helst. Men ”köp säljaren” och fråga varför tillbehören saknas.
Tack för svaret,Hittar du rätt kund så kan du få allt mellan 200-300k
Det är en mark 1 tavla med Flat 4 om jag inte är ute och cyklar.
70k~Rimligt for en 16610 från 05 i bruksskick? Fullsett, men utan service.
Och om man jämför med en som er servad for 2-3 år sen med cert, men inte fullsett från 98?
Skulle säga typ samma, + för service (om det finns dokumenterat kvitto) och - för icke-sel. Så jämt ut typOch om man jämför med en som er servad for 2-3 år sen med cert, men inte fullsett från 98?
Takk for svarSkulle säga typ samma, + för service (om det finns dokumenterat kvitto) och - för icke-sel. Så jämt ut typ
Skulle säga typ samma, + för service (om det finns dokumenterat kvitto) och - för icke-sel. Så jämt ut typ