Självklart, förutsatte såklart att alla delar var original.Priset påverkas ganska ordentligt av om de bytt tavla på servicen på en -98:a
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Självklart, förutsatte såklart att alla delar var original.Priset påverkas ganska ordentligt av om de bytt tavla på servicen på en -98:a
62-65 ish116234, fullset med blå stick dial på jubilee från -16? 59-60, känns rimligt känner jag.
Tror de snarare ligger på 65 idag, i fint skick vill säga!116234, fullset med blå stick dial på jubilee från -16? 59-60, känns rimligt känner jag.
Beroende på servicehistorik och länk skulle jag säga 10-15k.Vad kan vara rimligt pris på en nyservad Seamaster "Bond" 300 prof. automat från typ 95-99 blekt insert (beaterstyle) utan att för den skull vara risig inget cert men box.
Skulle säga runt 65-6762-65 ish
Runt 12 ungefärVad kan vara rimligt pris på en nyservad Seamaster "Bond" 300 prof. automat från typ 95-99 blekt insert (beaterstyle) utan att för den skull vara risig inget cert men box.
Du får gärna köpa min för 65-67 isfSkulle säga runt 65-67
Vet inte om du har kvar samma, men minns att vi diskuterade en 2 år gammal 116234 och jag tyckte 55 var i överkant för mig. Det var inte ens ett år sedan. Rolex..Du får gärna köpa min för 65-67 isf
Köpte en fullset helt i nyskick (2016) från en handlare i Spanien för 56200:- i höstas. Hade aldrig tänkt mig att den skulle öka nåt i värde men nu lär man inte hitta nån för under 60 iaf...Vet inte om du har kvar samma, men minns att vi diskuterade en 2 år gammal 116234 och jag tyckte 55 var i överkant för mig. Det var inte ens ett år sedan. Rolex..
Det beror väl på om din klocksamlande vän finns i Norge eller ej.Behöver litet råd åt en klocksamlande vän;
Denna. Köpt ny i januari i år. Fullset. NOK18500:-
Är det ett ok pris?
+25% moms med andra ord..Han befinner sig dessbättre-i det här fallet-i Oslo!
Du hittade nog ett billigt exemplar i samband med att priserna stigit sedan dess. Både pga allmänna Rolex hypen och höjningen av listpriset samt svag krona.Köpte en fullset helt i nyskick (2016) från en handlare i Spanien för 56200:- i höstas. Hade aldrig tänkt mig att den skulle öka nåt i värde men nu lär man inte hitta nån för under 60 iaf...
Så illa alltså, trodde ändå de skulle stå sig lite, knappt värd att serva med andra ord....serva för 5-6k och få runt 12Runt 12 ungefär
Det går nog att serva den billigare om man kollar runt.Så illa alltså, trodde ändå de skulle stå sig lite, knappt värd att serva med andra ord....serva för 5-6k och få runt 12
Det är samma. 65 idag då hahaVet inte om du har kvar samma, men minns att vi diskuterade en 2 år gammal 116234 och jag tyckte 55 var i överkant för mig. Det var inte ens ett år sedan. Rolex..
Inte om de träffas och gör upp affären i Stockholm +25% moms med andra ord..
Du svarade aldrig på frågan varför du tror att aquanaut kommer gå ner i pris, kan du svara på denInte om de träffas och gör upp affären i Stockholm
Philippe Stern sa det. Men vad spelar det för roll vad jag tror? Gå på det du själv tror på.Du svarade aldrig på frågan varför du tror att aquanaut kommer gå ner i pris, kan du svara på den
Aha sorry Yes jag går på det jag tror bara kul och se hur folk tänker Ha en fin midsommarPhilippe Stern sa det. Men vad spelar det för roll vad jag tror? Gå på det du själv tror på.
Om du vill ha den så är det värt det? fin klocka!
Det som oroar mig är höjden på 13,2